Applelover schreef:Ik ben er ook weer geweest. Ik heb:
Anky dekje, ben ff de real naam kwijt maar het was een soort oranje.
Een afgeprijsde rijbroek, wit met grijze zitvlakken is voor wedstrijd.
Wedstrijdjasje
HV Polo bandages, ook oranje , setje voor bij de Anky.
Een wit bontje voor onder het zadel, was maar 20,- is geen geld vind ik.
Dat was het weer, vond het wek tegenvallen. Ik ging eigenlijk voor een ES Stripe in alleen die was er alleen nog in vzh, heel erg veel dus van vzh en nog maar een paar dressuur. Van de dressuur was er een hele mooie een rode alleen precies daar zat weer een scheur in. Er lagen nog een paar dressuur dekjes alleen die waren allemaal van een hele lelijke kleur. Ik baalde echt als een stekker, en nu nog steeds. Ik had ook helemaal geen dekjes van 10,- gezien??? Ik wou eigenlijk ook een Eskadron halster, zo een met bont eronder. Die was alleen 50,- een klein beetje over het budget. Hij was ook niet in de aanbieding:(
Had er echt heel wat meer van verwacht. Volgend jaar maar ietsjes eerder in de week gaan dan ga ik toch weer voor de ES Stripe in. Nu maar hopen dat ie dan wel in dressuur is.
Nou ben je toch voor niks gegaan!
Je hebt precies dezelfde rode ES pad als mij vast gehad, die wilde ik dus kopen, liep er even mee in me hand, draai ik hem om, zag ik die scheur. Is waarschijnlijk was een mesje geweest met openen van de plasticzak, erg jammer want wilde dat dekje dus al heel lang!
De dekjes die 10 euro waren, waren de scapa dekjes maar lagen gisteren 2 beige en zaten vlekken op, wilde er eentje hebben maar ook helaas..
Viel van de halsters tegen ja! Veel dure..