Tentenkamp 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:22

Hèhè morgen ist mijn beurt. Alleen als ik het zo lees valt het zwaar tegen.haha hypodrama tentenramp :+
Ik moet hebben:
-een wat langer zweepje (geen longeerzweep :') maar gewoon een wat langer maatje)
-halstertouw(en). Ze zijn verrot of zoek geraakt. Daar was toch trouwens ook een 3 halen zoveel betalen actie van?
- een leuk extra dekje. Het word weer eebs tijd voor iets nieuws.

Maar ongetwijfeld komt er nog iets bij.

PrimaDonna_

Re: Tentenkamp 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:25

@Lies1994: Zwepen zijn er genoeg.. ik had er eentje van Global voor 7,50 met een leuk gouden knopje. Er zijn ook simpele voor 4 euro en dan is het 2 halen 1 betalen..
De halstertouwen hangen meteen weer bij binnenkomst, inderdaad 3 halen voor 12,50. Ik vond het zelf niet hele fijne touwen, veel dikke of gladde, gelukkig wel 3 fijne kunnen vinden.
Dekjes zijn er nog heel veel vzh!

EVDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:27

weet er iemand wat voor uitrijdekens er lagen? ik wilde eigenlijk vrijdag gaan maar dat is helaas niet meer gelukt, nu twijfel ik of ik dinsdagmiddag toch nog even langs ga voor een uitrijdeken en evt peesjes maat cob, als die er zijn natuurlijk! super leuk om al jullie aankopen te zien!! heb al veel leuks voorbij zien komen!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:39

Ik ben er ook weer geweest. Ik heb:
Anky dekje, ben ff de real naam kwijt maar het was een soort oranje.
Een afgeprijsde rijbroek, wit met grijze zitvlakken is voor wedstrijd.
Wedstrijdjasje
HV Polo bandages, ook oranje , setje voor bij de Anky.
Een wit bontje voor onder het zadel, was maar 20,- is geen geld vind ik.
Dat was het weer, vond het wek tegenvallen. Ik ging eigenlijk voor een ES Stripe in alleen die was er alleen nog in vzh, heel erg veel dus van vzh en nog maar een paar dressuur. Van de dressuur was er een hele mooie een rode alleen precies daar zat weer een scheur in. Er lagen nog een paar dressuur dekjes alleen die waren allemaal van een hele lelijke kleur. Ik baalde echt als een stekker, en nu nog steeds. Ik had ook helemaal geen dekjes van 10,- gezien??? Ik wou eigenlijk ook een Eskadron halster, zo een met bont eronder. Die was alleen 50,- een klein beetje over het budget. Hij was ook niet in de aanbieding:(
Had er echt heel wat meer van verwacht. Volgend jaar maar ietsjes eerder in de week gaan dan ga ik toch weer voor de ES Stripe in. Nu maar hopen dat ie dan wel in dressuur is.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:40

PrimaDonna_ schreef:
Lous schreef:
Maar de meeste mensen gaan voor de koopjes en die worden slecht tot niet aangevuld. En vul dan aan met andere dekens in die prijsklasse.

Maar als deze er niet zijn kan dat moeilijk, dekens gingen erg snel en was geen voorraad meer. (heb met de neef van de eigenaar staan praten)

Of zet erbij, de laatste dekens, doen ze met andere dingen ook. Maar goed, voor hun is dat Tentenkamp weer een goede marketing en verkoopstunt. Iig ik ga niet meer, of iemand moet me mee vragen.Aangezien ik toch op western overstap en de koopjes toch altijd weer tegenvallen, zelfs al sta ik de eerste dag voor opening voor de deur.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:41

PrimaDonna_ schreef:
@Lies1994: Zwepen zijn er genoeg.. ik had er eentje van Global voor 7,50 met een leuk gouden knopje. Er zijn ook simpele voor 4 euro en dan is het 2 halen 1 betalen..
De halstertouwen hangen meteen weer bij binnenkomst, inderdaad 3 halen voor 12,50. Ik vond het zelf niet hele fijne touwen, veel dikke of gladde, gelukkig wel 3 fijne kunnen vinden.

á dat is mooi van de zwepen!
Jammer van die touwen,ik weet denk ik wel welke je bedoelt. Heel irritant zijn die!
vzh dekjes kan ik hier altijd wel gebruiken. Ben benieuwd wat er ligt.
Bedankt voor het melden!

Zijn er trouwens nog van die anky pads?ik zoek juist geen felle kleur. Juist een donkerdere kleur.

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:47

EVDM schreef:
weet er iemand wat voor uitrijdekens er lagen? ik wilde eigenlijk vrijdag gaan maar dat is helaas niet meer gelukt, nu twijfel ik of ik dinsdagmiddag toch nog even langs ga voor een uitrijdeken en evt peesjes maat cob, als die er zijn natuurlijk! super leuk om al jullie aankopen te zien!! heb al veel leuks voorbij zien komen!

Er lagen heel veel fleece uitrijdekens in allerlei maten. Verder ook nog wat normale (denk waterdicht?) in donkerblauw/groen/bruin. Goedkoopste was geloof ik 19.95 maar daar lag er nog maar 1 van. De rest rond de 30/40 euro. Peesjes vond ik persoonlijk niet veel aan. Die in de aanbieding waren dan.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:11

PrimaDonna_ schreef:
Liesje89 schreef:
Jippie ik mag morgen weer terug want mijn paard heeft zijn oude regendeken gesloopt..

-O-

Ik zocht dus ook een regendeken gisteren, gewoon 0 grams maat 195.. ze hadden nog maar 1 of 2 dekens, waren heel lelijk en vroegen ze nog 60 euro voor ook.. :wow:

Ik heb een maatje kleiner nodig.. En ach, als ze ze niet meer hebben dan liggen er in andere winkels ook zat dekens in dezelfde prijsklasse.
Mooi hoeft hij niet te zijn, hij wordt toch dezelfde dag nog getest door paardlief of hij wel modderproof is.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:12

lies1994 schreef:
PrimaDonna_ schreef:

á dat is mooi van de zwepen!
Jammer van die touwen,ik weet denk ik wel welke je bedoelt. Heel irritant zijn die!
vzh dekjes kan ik hier altijd wel gebruiken. Ben benieuwd wat er ligt.
Bedankt voor het melden!

Zijn er trouwens nog van die anky pads?ik zoek juist geen felle kleur. Juist een donkerdere kleur.

Waren veel donkere kleuren! ;)

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:13

Super!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:14

Applelover schreef:
Wedstrijdjasje
Dat was het weer, vond het wek tegenvallen. Ik ging eigenlijk voor een ES Stripe in alleen die was er alleen nog in vzh, heel erg veel dus van vzh en nog maar een paar dressuur. Van de dressuur was er een hele mooie een rode alleen precies daar zat weer een scheur in. Er lagen nog een paar dressuur dekjes alleen die waren allemaal van een hele lelijke kleur. Ik baalde echt als een stekker, en nu nog steeds. Ik had ook helemaal geen dekjes van 10,- gezien??? Ik wou eigenlijk ook een Eskadron halster, zo een met bont eronder. Die was alleen 50,- een klein beetje over het budget. Hij was ook niet in de aanbieding:(
Had er echt heel wat meer van verwacht. Volgend jaar maar ietsjes eerder in de week gaan dan ga ik toch weer voor de ES Stripe in. Nu maar hopen dat ie dan wel in dressuur is.

Nou ben je toch voor niks gegaan!
Je hebt precies dezelfde rode ES pad als mij vast gehad, die wilde ik dus kopen, liep er even mee in me hand, draai ik hem om, zag ik die scheur. Is waarschijnlijk was een mesje geweest met openen van de plasticzak, erg jammer want wilde dat dekje dus al heel lang!
De dekjes die 10 euro waren, waren de scapa dekjes maar lagen gisteren 2 beige en zaten vlekken op, wilde er eentje hebben maar ook helaas..
Viel van de halsters tegen ja! Veel dure..

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:15

Ik wil ook nog een keer :'). niet omdat het nou zo leuk was dit keer maar t rondsnuffelen is wel leuk :)).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:28

Diaz schreef:
Lous schreef:
Maar de meeste mensen gaan voor de koopjes en die worden slecht tot niet aangevuld. En vul dan aan met andere dekens in die prijsklasse.

De anky dekens stonden niet in de folder, dus dat is niet iets wat ze per see aan hoeven vullen natuurlijk.. de HV polo dekens waren er zat

Maar dan moeten ze in de folder niet adverteren met dekens van 39,95 en minder en vervolgens niet aanvullen.En die van HV Polo waren 69,95, daar ga ik dan niet voor.

Maar goed ik heb elders al een goede,nieuwe regendeken gevonden voor een klein prijsje.
Laatst bijgewerkt door Lous op 21-10-12 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:30

Ik zou zeggen: Bel ze op en klaag erover...
Vind dat jezelf ook wel beetje moet bedenken dat veel spullen al weg zijn en dat bepaalde dingen niet bijgevuld worden..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:32

Ja maar als ze beloven aan te vullen moeten ze dat ook doen of in de folder zetten dat het de laatste zijn. Kom er al aardig wat jaren, maar het nooit zo gehad.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:37

Lous schreef:
Ja maar als ze beloven aan te vullen moeten ze dat ook doen of in de folder zetten dat het de laatste zijn. Kom er al aardig wat jaren, maar het nooit zo gehad.

We weten het nu wel.. :o

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:46

PrimaDonna_ schreef:
Applelover schreef:
Wedstrijdjasje

Nou ben je toch voor niks gegaan!
Je hebt precies dezelfde rode ES pad als mij vast gehad, die wilde ik dus kopen, liep er even mee in me hand, draai ik hem om, zag ik die scheur. Is waarschijnlijk was een mesje geweest met openen van de plasticzak, erg jammer want wilde dat dekje dus al heel lang!
De dekjes die 10 euro waren, waren de scapa dekjes maar lagen gisteren 2 beige en zaten vlekken op, wilde er eentje hebben maar ook helaas..
Viel van de halsters tegen ja! Veel dure..

Je hebt gelijk vond het erg tegenvallen. We hebben nog overwogen om het dekje toch te kopen en er dan wat van de prijs af proberen te halen, en dan de scheur dicht stikken maar het stikken ging waarschijnlijk niet lukken. Maargoed heb toch het Anky dekje wat ik graag wou. En voor het ES dekje ga ik gewoon over een half jaar nog een keer.
Vond trouwens de verkopers buiten erg verveelt en irritant, ze werden helemaal geïrriteerd omdat mijn vader niet wist hoelang je nog de tijd had om te ruilen???

Ben toch niet voor niks gegaan en ik ga van het overgebleven geld nog maar een keer naar de Epplejeck hier in Breda, daar ben ik toch een soort van vaste klant : D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:15

PrimaDonna_ schreef:
Lous schreef:

We weten het nu wel.. :o

Klopt idd :Y) , ik houd erover op.

Roxanneroxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:19

Ik vond het zelf jammer dat ze heel weinig voor shetlanders hadden.. vonden jullie niet?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:20

Roxanneroxy schreef:
Ik vond het zelf jammer dat ze heel weinig voor shetlanders hadden.. vonden jullie niet?

Dat hebben ze altijd al gehad. Ik weet niet waarom, misschien verkoopt het niet?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:20

Roxanneroxy schreef:

Inderdaad, heb alleen een halster voor mijn uk gekocht, en veel leuke halsters in shetmaat waren er ook nog niet eens :n

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:32

calice schreef:
Ik wil ook nog een keer :'). niet omdat het nou zo leuk was dit keer maar t rondsnuffelen is wel leuk :)).

Ik wil ook!!

xfleurloverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:43

hehe eindelijk tijd om even neer te zetten waar ik voor geslaagd ben, was vrijdag al geweest maar ben nogal druk geweest.

Toen wij er waren was het enorm rustig (rond 12 uur) werden geholpen door een medewerker met de thermolaarzen en cap.

We zijn eigenlijk enorm goed geslaagd, was er nog nooit geweest en is me alles meegevallen, Dusss met pasen trugggg :D

Oke komt tie:
hoofdstel maat full 22,50
halster maat full 16,50
halster maat pony 12,50
donkerblauw dekje maat full vzh 14,95
rood hv polo dekje (waarschijnlijk heeeeele oude collectie maar zoooo schattig) pony vzh 25,00
lichtblauwe peesbeschermers en kogelbeschermers maat full (ik geloof) 16,50 en 12,50?
stijgbeugels (gwn binnen) 14,95
2 zakken snoep 5,00
longeerzweep rozeee :D 5,00
thermolaarzen bruin 39,95
en cap zwart 39,95

dat was het helaas geen foto moet nog even gemaakt worden.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 21:01

@fleurlover so jij hebt genoeg ingekocht! Kan je voorlopig weer mee vooruit:D

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 21:03

Zijn er nog veel dekjes in vzh? Och och, ik wil er ook zo graag heen. Maar helaas, is errrg ver weg helaas, en aangezien mijn ouders minstens tot 3 uur moeten werken, is het dan eigenlijk de moeite niet meer om erheen te gaan, vind ik dan :o

Met Pasen is er ook altijd een tentenkamp toch? Misschien dan maar even erheen :))