s0173957 schreef:1Steffi schreef:s0173957 kan jij het wel zien in Belgie???geen enkel probleem om het op internet te zien!Is het ook echt op ZDF tv ook nu, of alleen online?Alleen online, op ZDf op tv is een of ander kookprogramma (misschien ook met paarden ..? )Ik ga eventjes studeren
Zoetje_ schreef:vind t trouwens heel fijn beeld van ZDF!Moet je er iets voor downloaden want ik krijg maar alleen zwart beeld....
l0esjj schreef:Zoetje: dankjewel! Dan ga ik daar tussen m'n eigen 4voeter plagenPrecies wat ik ook ga doen.Al wat nieuws binnen om op z'n rug te leggen ?
Zoetje_ schreef:vind t trouwens heel fijn beeld van ZDF!Ja ik ook! Zelden zo scherp meegemaakt van livebeelden
Ik heb echt onwijs veel respect voor alle bokkers die gisteren live verslag gaven... ik mis nu dus echt zowat de hele proef
LoveLita schreef:Ik heb echt onwijs veel respect voor alle bokkers die gisteren live verslag gaven... ik mis nu dus echt zowat de hele proef Ja, ik doe ook nog een verslag schrijven voor de voorpagina en zelf wil ik ook nog wel wat zien