Flew schreef:@ Fuur; dat klopt, er gaat een lampje branden als ze geraakt zijn. Draadje is voor de verbinding met die lamp cq computer.
Ow dat is slim bedacht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flew schreef:@ Fuur; dat klopt, er gaat een lampje branden als ze geraakt zijn. Draadje is voor de verbinding met die lamp cq computer.
Lizz schreef:woow die kleine amerikaanse werd bijna paars!!!
(zo stom, als ik iets van paar/paars moet typen, typ ik heel vaak automatisch paard, nu dus ook weer )
furious schreef:Ik vond dat altijd met de softbal/honkbal handschoenen op de middelbare school. Hoeveel zweethanden daar wel niet in hebben gezeten
furious schreef:Ik vond dat altijd met de softbal/honkbal handschoenen op de middelbare school. Hoeveel zweethanden daar wel niet in hebben gezeten
Thats_Me schreef:furious schreef:Ik vond dat altijd met de softbal/honkbal handschoenen op de middelbare school. Hoeveel zweethanden daar wel niet in hebben gezeten
Gelukkig hadden wij nooit van die handschoenen (en deden we gewoon slagbal ipv soft/honkbal).
Flew schreef:furious schreef:Ik vond dat altijd met de softbal/honkbal handschoenen op de middelbare school. Hoeveel zweethanden daar wel niet in hebben gezeten
Nou, je wil je hand niet ruiken als je een leenhandschoen hebt aangehad bij schermen. RANZIG!
Flew schreef:Ik had het gelukkig niet gelezen.Ik hoop dat Bos niet Hoy loot..
Flew schreef:Nee klopt. Hoy is zo goed, die moet Bos pas treffen als het om goud en zilver gaat.
Thats_Me schreef:Flew schreef:Nee klopt. Hoy is zo goed, die moet Bos pas treffen als het om goud en zilver gaat.
Verwacht trouwens wel dat Hoy gaat winnen. Die is echt in bloedvorm zeg