Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We zijn gewoon lekker bezig. Veel naar buiten want ik ben echt gek op dit weer, en er zijn allemaal nieuwe routes uitgezet in het bos dus we vermaken ons prima. 

Ik hou van dit seizoen.
Gewoon een weekendje! Dus kan weer even een paar keer oefenen met de trailer, al verwacht ik geen bijzonderheden. Gewoon just to be sure.

Ik kreeg een goede work-out. Van de ene kant van de wei naar de ander sprinten, en dan snel op de grond gaan liggen om foto's te maken. 

Even kijken wanneer ik die in elkaar ga zetten. Latino deed het (zoals gewoonlijk) fantastisch!
Ik vind hem ook leuk geworden, vooral omdat Latino zo enthousiast is. 

Hij doet zo zijn best, hij vindt het allemaal verschrikkelijk moeilijk en haalt nogal snel dingen door elkaar en gaat dan uit enthousiasme maar alles laten zien wat hij kent.
Ik zit vooral heel hard te lachen als ik aan het rijden ben haha.
Hij is zo leuk!
Ik snap het niet van mezelf want ik ben er nooit afgevallen tijdens het springen ofzo. Ik sprong vroeger met gemak een parcourtje van 1.20 op de manege. Maar daarna jaren niet meer gedaan dus ben de feeling ook compleet kwijt.

Dus wie weet als ik het nou vaker doe dat het ook steeds beter gaat met mijn angst.
Als ik ooit een beetje wil crossen moet een kruisje toch ook wel lukken. 
Hij kan Latino tegenwoordig ook gewoon pakken uit de wei.