Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pieteritus1 schreef:Fijn!
Hopelijk wordt ons weekje (4) erg gezellig en hopelijk is mijn paard dan alllaaaaaang weer beter.

)
) M_D_H schreef:nee dat is ook zo, de waarschuwing zou duidelijker zijn als je b.v. zegt sgw week b+1 oid?
(zeg maar wat hoor)
Loetie84 schreef:Ik vind het ook een goede waarschuwing, maar eigenlijk zou het dan beter zijn als de KNHS die week niet voor de echte puppies openstelt als ze zo'n boodschap uitdragen... En zo veel puppie-hindernissen staan er nou ook weer niet op Ermelo vind ik. Bij twijfel zou ik zelf voor allround gaan, zeker als je helemaal geen ervaring hebt!
Faya__ schreef:M_D_H schreef:nee dat is ook zo, de waarschuwing zou duidelijker zijn als je b.v. zegt sgw week b+1 oid?
(zeg maar wat hoor)
Tja dat sluit ook weer mensen uit met bijv jonge paarden, nog niet gestart maar wel trainingen gevolgd. Blijft lastig zoiets.Denk dat ze er in ieder geval geen goed aan doen om de allround buiten de vakantie te doen, mensen die dan toch graag willen gaan dan denk ik sneller voor SGW.

M_D_H schreef:het is natuurlijk ook niet leuk voor de sgwers als ze iemand er bij hebben die gewoon niet durft...
daar hebben wij/zij ook last van
En er zat ook echt een meisje tussen dat naar mijn mening eerst nog even een paar springlesjes had moeten nemen. Die viel als van dr paard af als haar paard naar de hindernis keek! Faya__ schreef:Loetie84 schreef:Ik vind het ook een goede waarschuwing, maar eigenlijk zou het dan beter zijn als de KNHS die week niet voor de echte puppies openstelt als ze zo'n boodschap uitdragen... En zo veel puppie-hindernissen staan er nou ook weer niet op Ermelo vind ik. Bij twijfel zou ik zelf voor allround gaan, zeker als je helemaal geen ervaring hebt!
Helemaal dat nieuwe stuk is best pittig
Hihi! M_D_H schreef:Faya__ schreef:
Tja dat sluit ook weer mensen uit met bijv jonge paarden, nog niet gestart maar wel trainingen gevolgd. Blijft lastig zoiets.Denk dat ze er in ieder geval geen goed aan doen om de allround buiten de vakantie te doen, mensen die dan toch graag willen gaan dan denk ik sneller voor SGW.
diezelfde mensen met jonge paarden worden ook bij de dressuurweek uitgesloten
als er zo'n waarschuwing vooraf geven dan zou ik toch iets meer met de wps gaan werken als ik hun was