CHIO Aken 2011 (live links in openingspost)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:34

lienbono schreef:
Ik hoef'm niet terug. Maar jullie gaan geen goud hebben doordat Totilas verkocht is, wel nu.. Wij zouden niet laatst zijn als Withney ook nog meereed.. Nou zijn die paarden niet te vergelijken, weet ik ook wel. Maar ik bedoel gewoon dat jullie moeten ophouden met er zo over bezig te zijn. Rath doet het goed met hem, wees daar blij om! Paard is goed terechtgekomen!

Opletten hier hoor, met vergelijkingen die niet opgaan ;) :+

easygoing

Elianna_ schreef:
Misschien vond zij de druk wel te hoog? Dat weet ik niet.

Maar stel dat ik een goede amazone was geweest, en ik kreeg zo'n aanbod, dan had ik zeker geen nee gezegd!

Als je een goede amazone bent dan heb je Totilas niet nodig om te behalen wat je wil en dat weet Werth maar al te goed.

Lieuwkje_90

Bizzybijtje schreef:
*zucht*

Lieve bokkers. Jullie hebben hopelijk door dat er meer combinaties meerijden dan alleen Matthias en Totilas?
Nee? Nou, moet je eens op de startlijst kijken.
Ja? Waarom blijf je er dan over doorgaan :')
Het maakt geen ruk uit als je erover door blijft zeuren, dat paard komt echt niet terug. Jammer voor NL, maar het is nou eenmaal zo. Het is ook ontzettend kinderachtig om dan maar ieder afkraakpuntje te zoeken bij Matthias en Totilas zodat je hem finaal de grond in kunt trappen, terwijl hij duidelijk wel met kop en schouders erbovenuit steekt bij de meeste wedstrijden. Gekocht? Ja, dan is dat zo. Dat is de paardenwereld. De hele sportwereld, eigenlijk. Het draait om geld, en dat heeft dus soms vervelende gevolgen. Get over it.

Amen.

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:35

vessuvius schreef:
JoyCiej007 schreef:
Weet iemand nou of de marathon 4spannen nog via livestream wordt uitgezonden??????

je kan bij clipmyhorse kijken wat ze allemaal uitzenden

morgem om 10uur op de live stream

Cyruss_

Please maak even een topic aan om te discuseren over Totilas :') Begin er nu een beetje moe van te worden

marloes1990

easygoing schreef:
zipje71 schreef:
zo Matthias geeft ed een veer in zijn reet!

Dat is wel het minste wat hij kan doen :D

wat heeft ie gezegt.. was even springen aan het kijken...

easygoing

Bizzybijtje schreef:
*zucht*

Lieve bokkers. Jullie hebben hopelijk door dat er meer combinaties meerijden dan alleen Matthias en Totilas?
Het maakt geen ruk uit als je erover door blijft zeuren, dat paard komt echt niet terug. Jammer voor NL, maar het is nou eenmaal zo. Het is ook ontzettend kinderachtig om dan maar ieder afkraakpuntje te zoeken bij Matthias en Totilas zodat je hem finaal de grond in kunt trappen, terwijl hij duidelijk wel met kop en schouders erbovenuit steekt bij de meeste wedstrijden. Gekocht? Ja, dan is dat zo. Dat is de paardenwereld. De hele sportwereld, eigenlijk. Het draait om geld, en dat heeft dus soms vervelende gevolgen. Get over it.

Ahhh gossie arme Rat al die gemene bokkers tegen hem.
Kom nou toch.

marloes1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:36

Cyruss_ schreef:
Please maak even een topic aan om te discuseren over Totilas :') Begin er nu een beetje moe van te worden

mee eens :j

wordt er moe van :O

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:37

Elianna_ schreef:
Wuis schreef:

Dus jij wil zeggen dat Isabell Werth gek is. ;)

Misschien vond zij de druk wel te hoog? Dat weet ik niet.

Maar stel dat ik een goede amazone was geweest, en ik kreeg zo'n aanbod, dan had ik zeker geen nee gezegd!

Isabel heeft in een interview in 2006! al gezegd dat zij haar eigen paarden op wil leiden...
Dus geen Toot voor haar. (of welke andere reeds verder gereden paard)

Naath86

Naath86 schreef:
Elianna_ schreef:
Dat Rath bij de meesten hier niet in de smaak valt, hoeft nog niet te betekenen dat we hem allemaal maar de grond in gaan boren.
Hij kan er tenslotte weinig aan doen dat hij dit aanbod kreeg. En zoals ik al zei; hij moet wel gek zijn om dat aanbod af te wijzen.

Helemaal mee eens! Gaat het zo ook niet in de voetbalsport?? Goede spelers worden weggekocht.. In principe draait alles altijd gewoon om geld, zo is het nu eenmaal. In de paardensport zie je het misschien minder, maar ik denk dat het steeds meer zal gebeuren.. Als mensen maar genoeg geld bieden, worden paarden altijd verkocht. Kijk naar Okidoki van Albert Zoer, die zou ook nooit weggaan!

Ik qoute mezelf nog even.. Waarom is er toen nooit gezeur geweest over Albert Zoer die Okidoki verkocht? Was alleen maar omdat de nieuwe eigenaar nog geen grote wedstrijden had gereden, maar wat was er gebeurt als hij ook met de prijzen er vandoor ging? Was er dan ook zo'n discussie op gang gekomen?

Anoniem

lienbono schreef:
Ik hoef'm niet terug. Maar jullie gaan geen goud hebben doordat Totilas verkocht is, wel nu.. Wij zouden niet laatst zijn als Withney ook nog meereed.. Nou zijn die paarden niet te vergelijken, weet ik ook wel. Maar ik bedoel gewoon dat jullie moeten ophouden met er zo over bezig te zijn. Rath doet het goed met hem, wees daar blij om! Paard is goed terechtgekomen!

Het enige wat ik MOET, is naar de WC gaan. En verder moet ik helemaal niks.

;) :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-07-11 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

vessuvius

Bokkies fijne dag verder het was hylarisch

paardenmensjes onderelkaar :)
toedeloe :D

Hygge

Knap van Adelinde.

Soms denk ik,was Totilas er maar niet!

manubres

Wanneer is de Kur???
Heb het voorgevoel dat Rath dan meer moeite zal hebben om op 1 te komen....of hij moet een spectaculaire nieuwe Kur hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:38

easygoing schreef:
Bizzybijtje schreef:
*zucht*

Ahhh gossie arme Rat al die gemene bokkers tegen hem.
Kom nou toch.

Wil je over het verlies praten :(:) ?
Denk dat Rath er geen hol om geeft hoor, gezien het feit dat 99,9% van de bokkers nog niet eens in de buurt komt van zijn rijden.
Het gaat me er meer om dat alle topics verziekt worden omdat iedereen zo zielig moet doen omdat dat beest verkocht is.

Maar goed van Adelinde, mooie 2e plek :j

marjolein_el

Altijd zo lief om te zien hoe blij totilas is, net alsof ie het weet. <3

Naath86

Waar ik dan wel benieuwd naar ben is of hij een nieuwe kur heeft of niet?

easygoing

Naath86 schreef:
Ik qoute mezelf nog even.. Waarom is er toen nooit gezeur geweest over Albert Zoer die Okidoki verkocht? Was alleen maar omdat de nieuwe eigenaar nog geen grote wedstrijden had gereden, maar wat was er gebeurt als hij ook met de prijzen er vandoor ging? Was er dan ook zo'n discussie op gang gekomen?

Misschien omdat Albert die keuze zelf gemaakt heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:39

Ben ik ook benieuwd naar. Kan de kür jammer genoeg niet live volgen maar misschien komt hij op tv :)

Siglos

Waarom staat er onder dat livestream filmpje een Nederlandse vlag en dan : Mathias Alexander-Rath?
hah

Cisss

Niet iedereen is zo goed als Edward Gal, maar als er dan ruiters (zoals MAR) zijn die het dan toch voor elkaar krijgen om deze percentages bij elkaar te rijden, dan vind ik wel dat je enig respect mag afdwingen. Lang niet iedereen kan mee draaien op het hoogtste niveau, en natuurlijk is Totilas een goed paard!

goiis

leuk zo'n nederlandse vlag bij MAR en Totilas ...

Vera1908

manubres schreef:
Wanneer is de Kur???

Morgen vroeg om 10.00 volgens mij.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:40

Bizzybijtje schreef:
Wil je over het verlies praten :(:) ?
Denk dat Rath er geen hol om geeft hoor, gezien het feit dat 99,9% van de bokkers nog niet eens in de buurt komt van zijn rijden.
Het gaat me er meer om dat alle topics verziekt worden omdat iedereen zo zielig moet doen omdat dat beest verkocht is.

Maar goed van Adelinde, mooie 2e plek :j

Mensen gaven gewoon commentaar over de dingen die fout gingen en het opvallende puntengebeuren van de jury's maar ja er zijn dan weer mensen die dan gelijk weer erin hakken dat mensen zitten te zeuren over de verkoop.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:40

hahaha die shirts van stiefmama en vriendin