Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
michellee73 schreef:Maar als ik zo de topics lees, lees ik echt heel veel afwijzingen voor mensen. Dus er is dan toch wel degelijk animo? Ze hebben het naar mijn idee niet helemaal logisch gepland (maar dat is mijn mening)
voor de mensen die pas echt laat vakantie hebben.
Appelflapje schreef:![]()
Week 5! Allround Paarden.
Zag al meer mensen hier voorbijkomen die ook in week 5 gaan, leuk!
Queelens schreef:michellee73 schreef:Maar als ik zo de topics lees, lees ik echt heel veel afwijzingen voor mensen. Dus er is dan toch wel degelijk animo? Ze hebben het naar mijn idee niet helemaal logisch gepland (maar dat is mijn mening)
voor de mensen die pas echt laat vakantie hebben.
Animo is er zeker maar hun zullen wel de cijfers hebben van vorige jaren dus ik denk dat hun heel goed zelf kunnen beslissen wanneer en hoeveel een bepaalde week doen hoor.
michellee73 schreef:Dat zal best. Maar zoals mennen bijv is als eerste, volgens mij heeft dan echt nog niemand vakantie?
En ik woon zelf in het noorden, ik heb pas 16 juli vakantie. Dus is er eigenlijk als je een paard hebt maar 1 optie.
iSaBeLL schreef:michellee73 schreef:haah janise dat valt wel mee qua werken! Ik rijd al vanaf mn 13e op de paarden!
Ja tuurlijk er zijn er ook nog wel bij die naar school gaan,
maar ook wel veel die al werken.
En bij de pony's is dat natuurlijk helemaal niemand nog!
M_erell schreef:Ik zit er ook niet bij hoor, maar dan bij een ponyweek, baal echt als een stekker, ben speciaal hiervoor lid geworden van de knhs, maarja ze zeiden dat ik gunstig op de reservelijst sta dus ik hoop dat ik er nog bij kom!