Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xTweetyx schreef:ank bandages ook geen korting nee,
wel op de dekjes.
moonfish13 schreef:xTweetyx schreef:ank bandages ook geen korting nee,
wel op de dekjes.
Voor mij geen ramp, ik gebruik geen bandages.
Maar of het nou zo slim is om ze niet in de aanbieding te doen? Veel mensen gaan toch voor de setjes denk ik.
_Chanel_ schreef:Ik heb wel eens bij tentenkamp gewerkt, meerdere jaren zelfs en ik doe het nooit meer. lange dagen voor een rotsalaris, geen pauze en een baas die je zwaar staat af te zeiken voor alle klanten als je een halster maat cob bij de maatjes full hangt.
PrimaDonna_ schreef:Hihi die man waar jullie het over hebben is een broer van de eigenaren van mijn manege
_Chanel_ schreef:Ik heb wel eens bij tentenkamp gewerkt, meerdere jaren zelfs en ik doe het nooit meer. lange dagen voor een rotsalaris, geen pauze en een baas die je zwaar staat af te zeiken voor alle klanten als je een halster maat cob bij de maatjes full hangt.
Lissol schreef:_Chanel_ schreef:Ik heb wel eens bij tentenkamp gewerkt, meerdere jaren zelfs en ik doe het nooit meer. lange dagen voor een rotsalaris, geen pauze en een baas die je zwaar staat af te zeiken voor alle klanten als je een halster maat cob bij de maatjes full hangt.
heb je nog wel de gelegenheid om iets te scoren of niet?
d0nnaa_dan schreef:Mijn vader heeft vrijgenomen van zijn werk om (weer) met mij op 't tentenkamp te kunnen zijn op woensdagochtend om 10u![]()
Is dat niet lief?