Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_Taco schreef:Nu hopen we eigenlijk helemaal dat Taacje zal winnen...
[FJ] Taco naar een nieuw baasje en mijn nieuwe aanwinst!!
bicci schreef:**wil graag lijsje van die nog de halve finale in moeten**
heb ik het goed begrepen dat alle mensen die al gestemt hebben dan weer opnieuw moeten stemmen?
ziezo55 schreef:bicci schreef:**wil graag lijsje van die nog de halve finale in moeten**
heb ik het goed begrepen dat alle mensen die al gestemt hebben dan weer opnieuw moeten stemmen?
hier is et lijstje
_miesje_ met tara
Dapnik met Nikita [haflinger]
Nicky2 met Rainman
claudia met Ziezo
DTL met Sabina van de Schans
mylittlejoy met Zephyr
LadyAngel met Sunshine
Amaretto20 met Leroy
Janice met Nicky
margje met vienna ( qvp )
stem ik zo ook op de paardjes waar ik nog niet op gestemt had! en ook meteen op Djune..
ziezo55 schreef:bicci schreef:**wil graag lijsje van die nog de halve finale in moeten**
hier is et lijstje
_miesje_ met tara
Dapnik met Nikita [haflinger]
Nicky2 met Rainman
claudia met Ziezo
DTL met Sabina van de Schans
mylittlejoy met Zephyr
LadyAngel met Sunshine
Amaretto20 met Leroy
Janice met Nicky
margje met vienna ( qvp )
Marcato schreef:heb ik het goed begrepen dat alle mensen die al gestemt hebben dan weer opnieuw moeten stemmen?
(dankzij het lijstje!), handif want ik weet ondertussen echt niet meer welke wel of niet, hihi!
punjab schreef:Ze hebben wat nieuws verzonnen. Heb op mijn werk mijn @ adres al ingevuld. Wil hem thuis bevestigen, krijg ik de melding je mag alleen bevestigen van de pc waar je stem heb geplaatst.![]()
Chanel en Djune heb nog een @, dus die stem ga ik nu doen.