).Het paard staat inmiddels weer bij de koppel, het "gevaar" is geweken en hij heeft tot nu toe ook nog niet weer gedekt of het geprobeerd.
Buiten dat om, hebben we nu besloten dat we met zijn allen om de tafel gaan. Dus de gehele stal! Kijken hoe we het een en ander draagzamer kunnen maken voor de sfeer en daarna heb ik (en mijn vriend) en zij (en ouders) een individueel gesprek samen met de pensionhouder over wat is voorgevallen.
Ik ben ongelofelijk over de zeik op het moment...
..dus moet me ook proberen kalm te houden tijdens het gesprek.Ik heb voormezelf de dingen genoteerd en deze neem ik mee daarna toe en leg het allemaal op tafel. Op het moment weet ik ook ff niet wat ik er nu aan moet doen. Want wanneer ik haar nu tegenkom op stal, dan loopt het echt uit de hand. Dit heb ik ook te kennen gegeven aan de staleigenaar. Want ik weet niet hoe lang ik mijzelf nog kan beheersen.

)

word de zweer ook beter van. Heb alleen medelijde met dat paard van haar, wil niet weten waneer hij klappen moet verwerken als die van jou al een moet krijgen.
Maar heeft zij die deuk in de cap gemaakt, of begrijp ik dat verkeerd?