Oja, jouwe had idd een erg fijne stap!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danielle14 schreef:Nog 1 vraagje Fitzroy. Wat was er met Mireille vd heuvel gebeurd? Ze was uitgesloten. In de tweede proef was ze 2e, goh wat zal zij balen!!
Twinkelbell schreef:he, verdiend hoor, in die hitte, mijn instructrice Esther is in de Kur net voor jou geëindigd.
Twinkelbell schreef:he, verdiend hoor, in die hitte, mijn instructrice Esther is in de Kur net na jou geëindigd. Maar overall was ze 9e.
marillion schreef:zo ben ook weer terug,
gisteren was ik derde en tweede en gemiddeld stond ik over twee proeven tweede, dus vandaag mocht ik kur rijden wat ik ook graag wou in de kur werd ik vijfde vandaag met 64,13% de proef ging wel fijn geen grote fouten maar ik kwam niet meer goed uit op de muziek achteraf bleek de geluidsinstallatie de muziek te langzaam afspeelde maar ja daar had iedereen last van.
over alle proeven ben ik uiteindelijk derde geworden en nu mag ik dus door naar de HIPPIADE echt zo gaaf en ik ben zo blij
Needje schreef:Oja, jouwe had idd een erg fijne stap!
JumpingQueen schreef:wie heeft er gewonne bij t springen bij de M -D pony's en bij de L D-pony's???
JumpingQueen schreef:weet iemand hier door wie er foto's zijn gemaakt bij het springen ?? is dit actieshot?