Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
babbeloe schreef:super dat je dit gedaan hebt !!!!!!
wat een **** mensen lopen er rond op de wereld zeg .. die zo met beesten omgaan. ze zouden zelf zo behandeld moeten worden.... veel suceces met je paardjes opknappen echt geweldig !!!

*is verliefd
.Alles gaat hier goed met de pony's, Casper staat nog altijd in de stal wat ik eigenlijk niet zo leuk vindt, maar hij valt al de hengsten aan en de merrie's laat hij ook niet gerust. Voor de rest is hij wel een lieve pony hoor. Nu hij in zijn stal staat doe ik hem af en toe een halster aan en borstel ik hem wat, maar spijtig genoeg geniet hij niet van die aandacht. Je ziet echt dat hij graag buiten wil. Ik laat hem s'avonds altijd los lopen met een lang touw aan zijn halster anders kan ik hem niet te pakken krijgen. En Sam mag dan even op het gras in de tuin. Na een halfuurtje moet ik hem dan terug vastzetten want de andere pony's apprecieren zijn gedrag echt niet.
, maar ligt al wel veel minder.
. Ook hij begint stilletjes in te ruiven en een mooi kleurtje te krijgen.
ze laten je gewoon geen 5 seconden gerust. Het jongste merrietje heb ik geschoren want ze was altijd kletsnat van het zweet door haar tedybeervacht. En ik denk dat het oudste merrietje drachtig is.

! Echt super wat je voor deze ponietjes doet.