Mijn nachtmerrie is uitgekomen..Sense is er niet meer...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Re: Mijn nachtmerrie is uitgekomen..Sense is er niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:40

Gatverderrie wat erg voor jullie zeg. Dubbele pech eerst het oog en dan nu dit. Niet te geloven gewoon Ach gut

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:41

Aan de hemel staat een stralende ster,dat is Sense,heel hoog en heel ver.
Je zou wel even willen kijken waar ze dan ook is,
Even willen vragen hoe het gaat,en zeggen dat je haar zo mist.
Al was het maar voor even,kijken hoe Sense nu leeft,
Even de groetjes doen van ons allen,en zeggen hoeveel men om haar geeft.
Dan denk je maar aan eerder,hoe leuk het samen is geweest,
Ook al Sense er niet meer,ze leeft nog steeds....

Lieve Samantha,ook ik heb net als alle andere je topics gevolgd,over dat geweldige blauwogige beeldschone meisje,wat met alle problemen zo aan het uitgroeien was tot een meer dan fantastische vriendin.Ik ging toen strakjes vlug kijken hoe ze de operatie was doorgekomen en schrok enorm van je slechte bericht,mijn hart stond echt even een seconde stil en het kippenvel is nog niet verdwenen,wat verschrikkelijk erg....Vanuit Oirschot een hele dikke knuffel,liefs Linda

ryannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:45

Wow tyleysmiley, wat een prachtig gedicht!
Krijg er echt kippenvel van...

tinkerkatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:50

Sterkte met dit vreselijk verlies.......

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:51

Veel sterkte met het verlies van je lieve meid. Ik vond jullie echt goed samen passen, jammer dat het niet heeft mogen zijn.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 15:52

Ik wil niet dat ze weg is, ik wil haar terug, met of zonder ogen, het maakt me niet uit..... ik wil haar niet kwijt Verdrietig

Net terug uit Utrecht, ik heb haar nog gezien, maar kan even het hele verhaal niet kwijt. Ik wil haar terug Verdrietig

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:53

This makes no sense at all.... Ik heb jullie verhaal met veel plezier gevolgd, jij en je mooie paardje hadden nog zoveel moois voor de boeg... Helaas... mooie Sense mocht niet opgroeien. Heel heeeeel veel sterkte met het verdriet te zijner tijd een plekje geven..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:53

.. Heel veel sterkte ermee !

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:56

Ach gut Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met dit gemis.

Als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is de heimwee die ik achterliet,
dood ben ik pas als jij die bent vergeten.

En als ik dood ga, treur maar niet
ik ben niet echt weg moet je weten
het is het verlangen dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij dat bent vergeten.

En als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is maar een lichaam dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten.

Bram Vermeulen - Testament

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:59

Lieve Samantha, zomaar werd ik ineens in een opwelling naar de voorpagina van bokt gezogen en kwam ik oog in oog te staan met de tekst dat Sense er niet meer is. Direct kippenvel, want jouw Sense zou het toch niet zijn? Het is ongelofelijk dit, bizar, niet eerlijk en je hebt al zoveel ellende gehad! Hoe kon dit gebeuren en waarom jij nou weer? Ik vind het zo afschuwelijk voor je, kippenvel over mijn hele lichaam. Bedenk alleen dat je zo ontzettend veel goeds voor haar hebt gedaan. Jij hebt haar terecht op een voetstuk geplaatst waar ze nooit had gestaan, je hebt haar laten voelen dat er iemand is die zielsveel om haar geeft en hebt er alles aan gedaan om haar een waardiger en veel betekenisvoller bestaan te geven. Het was weliswaar van veel te korte duur en die enorme pijn die je nu zult hebben, zal je zeker nog een enorme tijd met je meedragen, maar besef ook hoe je van een door anderen als 'kansloos' bestempeld paard een werelddier hebt gemaakt dat het leven meer dan waard was. Je hebt alles gedaan wat je kon doen, maak jezelf niet kapot met verwijten maar probeer te bedenken hoeveel jij in de afgelopen periode voor haar hebt betekend: een paard dat geen liefde kende, maar ineens zoveel waardering kreeg...
Heel, heel, heel veel sterkte Huilen

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:04

jeetje , wat een vreselijk nieuws! Huilen
las gister al je beginpost, en toen dacht ik al ai, hopelijk geneest ze snel weer...
maar dit had ik nooit verwacht....
heel veel sterkte met dit grote verlies Ach gut

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:06

heel heel heel erg veel sterkte ik heb hier even geen woorden voor Huilen

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:07

Jeetje wat een nachtmerrie. Ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar ze heeft het nu vast goed.

Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:14

Ik zat gister je topic te lezen... En daarna heb ik je profiel gelezen. Ik dacht zo die doet het goed met haar paardje.
En wat is ze mooi. Zulke mooie blauwe ogen en dan er 1 moeten missen. Nu zag ik ineen het zelfde topic met er achter Sense is er niet meer Verdrietig Ik dacht meteen dit kan toch niet? ze is nog veel te jong en heeft nog zoveel te doen in het leven..

Heeeeel erg veel sterkte met dit grote verlies Ach gut
Sense speel maar fijn zonder pijn op de regenboogweide Ach gut

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:17

Niemand wilt zijn paard kwijt maar ooit zullen we er allemaal aan moeten geloven, de ene wat eerder als de ander.

De ene heeft meer verdriet als de ander.

Maar wij allemaal raken ooit ons maatje kwijt en geloof me het maakt niet uit wanneer hoe en waar en de leeftijd van het paard, het doet gewoon verdomd veel pijn.

Neem de tijd en denk aan jezelf

wederom veel sterkte

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:26

Splash_ schreef:
Ik wil niet dat ze weg is, ik wil haar terug, met of zonder ogen, het maakt me niet uit..... ik wil haar niet kwijt Verdrietig

Net terug uit Utrecht, ik heb haar nog gezien, maar kan even het hele verhaal niet kwijt. Ik wil haar terug Verdrietig

hey meid, neem de tijd ervoor, hoor, jouw verhaal komt wel. Denk even alleen aan jezelf.. Ach gut

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:28

OMG wat vreselijk! Heel veel sterkte met dit verlies.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:29

Ik huil met je mee, Samantha Huilen Wat is dit onverdiend en f*cking oneerlijk!! Boos!
Alle sympathie en medeleven brengt jouw Sense niet terug

*gaat lege doos in elkaar trappen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:34

Splash_ schreef:

Dat hoeft ook niet meis. Neem de tijd om het te verwerken. Op dit moment doe jij er alleen even toe.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:37

Splash_ schreef:

Heb je topics gevolgd vanaf het begin en kan alleen maar hopen dat je jezelf geen schuldgevoel aanpraat.
Je hebt dit niet kunnen voorkomen en het was zeker niet jouw schuld, jij hebt Sense alles gegeven wat je kon geven en ik denk dat Sense geen ander bazinnetje gewild had.

Heel, heel veel sterkte de komende tijd. Ach gut

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:37

Lieve Samantha, Gisteravond heb ik je nog een PBtje gestuurd. Ik ken je helemaal niet, maar kwam toevallig in het topic terecht. Meeleven doen we allemaal, we zijn immers paardengek en houden van onze dieren. Wat zal je mooie meid missen! Dit had toch niemand verwacht, dat zo'n jonge gezonde merrie het leven laat tijdens zo'n operatie. Fijn dat je toch nog even bij haar kon kijken. Een dikke knuffel vanuit de Achterhoek.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 16:38

Ik ben om 13.00 aangekomen in Utrecht, we waren nog uitgenodigd voor een gesprek met de anesthesist. De chirurg die haar opereerde zat op dat moment in een andere operatie, en die kon daar niet bij zijn.

Hij vertelde dat wat er met Sense gebeurd is, een kans van 1 op 500 is. Ze waren al een uur met haar bezig, en op het moment dat ze haar wilden verleggen van de ene tafel naar de andere stopte haar hart ermee, ze hebben haar eerst hartmassage gegeven en dat leek aan te slaan, 10 verschillende spuiten erin om het hart een opkikker te geven, maar na 30 minuten reanimeren was Sense er niet meer.

Ik had aan de telefoon aangegeven dat ik haar niet meer wilde zien, maar onderweg begon ik toch te twijfelen en in Utrecht spookte het al door mijn hoofd dat zij hier was, en ik niet weg kon gaan zonder haar nog 1x te zien. Gelukkig begon de anesthesist er zelf over, maar ze lag inmiddels wel in de koeling. Hij is eerst gaan kijken of ze toonbaar was, en is toen teruggekomen. Ik heb haar dus nog gezien, eerst door de euthanasieruimte gekomen, en daarachter zat een deur, met daarachter de koeling.

Ik had het me toch anders voorgesteld, ik had niet verwachht dat toen de deur open ging, dat ik haar daar zo in een keer op de grond zag liggen. En daar lag ze, die lieve kleine Sense, mijn meisje. Verdrietig Het was niet eng, haar oog was dichtgehecht er kwam wat bloed uit, en ze lag er opzich wel netjes bij. Ik heb haar nog even aan haar oor geaaid, en na 10 minuutjes ben ik weggegaan. Haar daar achterlaten is verschrikkelijk. In de gang heb ik nog huilend gezegd dat ik haar gewoon terug wil, met of zonder ogen, dat het me allemaal niet uitmaakte.

De klap begint nu aardig door te dringen, de klap dat ze er niet meer is, dat ze niet meer terugkomt. Dat al onze toekomstplannen niet gaan gebeuren, alles. Ik heb niets meer, niets meer.

Sense heeft het zo zwaar gehad, en zoals Claudia mij pbde, en ik hetzelfde heb bedacht. Sense heeft het zo zwaar gehad, 3 mooie maanden bij mij gehad, maar dit was de druppel, ze heeft het opgegeven en mag nu spelen, rennen in een oneindige groene weide. Ze is uit het omhulsel van de jaarling met een achterstand, want Sense hoorde daar niet, ze is veel groter, trotser en vooral mooier dan dat. Veel mensen zagen het niet, maar zij heeft mij daar helaas maar 3 maanden van laten genieten. Maar ze is vrij, vrij voor altijd. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:41

Meid meid....wat krijg je t voor je kiezen. Ik moet de hele dag al aan jullie denken. Ach gut Heel erg veel sterkte...ik heb steeds opnieuw de tranen in mijn ogen staan. Verdrietig

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:42

Veel sterkte ermee...dit is echt het ergste....

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:42

Splash_ schreef:
Ik ben om 13.00 aangekomen in Utrecht, we waren nog uitgenodigd voor een gesprek met de anesthesist. De chirurg die haar opereerde zat op dat moment in een andere operatie, en die kon daar niet bij zijn.

Hij vertelde dat wat er met Sense gebeurd is, een kans van 1 op 500 is. Ze waren al een uur met haar bezig, en op het moment dat ze haar wilden verleggen van de ene tafel naar de andere stopte haar hart ermee, ze hebben haar eerst hartmassage gegeven en dat leek aan te slaan, 10 verschillende spuiten erin om het hart een opkikker te geven, maar na 30 minuten reanimeren was Sense er niet meer.

Ik had aan de telefoon aangegeven dat ik haar niet meer wilde zien, maar onderweg begon ik toch te twijfelen en in Utrecht spookte het al door mijn hoofd dat zij hier was, en ik niet weg kon gaan zonder haar nog 1x te zien. Gelukkig begon de anesthesist er zelf over, maar ze lag inmiddels wel in de koeling. Hij is eerst gaan kijken of ze toonbaar was, en is toen teruggekomen. Ik heb haar dus nog gezien, eerst door de euthanasieruimte gekomen, en daarachter zat een deur, met daarachter de koeling.

Ik had het me toch anders voorgesteld, ik had niet verwachht dat toen de deur open ging, dat ik haar daar zo in een keer op de grond zag liggen. En daar lag ze, die lieve kleine Sense, mijn meisje. Verdrietig Het was niet eng, haar oog was dichtgehecht er kwam wat bloed uit, en ze lag er opzich wel netjes bij. Ik heb haar nog even aan haar oor geaaid, en na 10 minuutjes ben ik weggegaan. Haar daar achterlaten is verschrikkelijk. In de gang heb ik nog huilend gezegd dat ik haar gewoon terug wil, met of zonder ogen, dat het me allemaal niet uitmaakte.

De klap begint nu aardig door te dringen, de klap dat ze er niet meer is, dat ze niet meer terugkomt. Dat al onze toekomstplannen niet gaan gebeuren, alles. Ik heb niets meer, niets meer.

Sense heeft het zo zwaar gehad, en zoals Claudia mij pbde, en ik hetzelfde heb bedacht. Sense heeft het zo zwaar gehad, 3 mooie maanden bij mij gehad, maar dit was de druppel, ze heeft het opgegeven en mag nu spelen, rennen in een oneindige groene weide. Ze is uit het omhulsel van de jaarling met een achterstand, want Sense hoorde daar niet, ze is veel groter, trotser en vooral mooier dan dat. Veel mensen zagen het niet, maar zij heeft mij daar helaas maar 3 maanden van laten genieten. Maar ze is vrij, vrij voor altijd. Verdrietig

Ach gut

Ik vind het heel sterk van je dat je nog afscheid hebt genomen, het is voor je verwerking beter zo; als je spijt had gehad was het misschien nog moeilijker geweest.. Het zal eventueel een paar dagen duren voor het kwartje echt valt omdat de nachtmerrie echt even aan kan houden, die afschuwelijke ellendige zwarte wolk waar je uit wilt..

Pijn heeft ze in ieder geval niet en ze is bij mijn beessies in de hemel. En die maken het ook goed. Heel veel sterkte! Ach gut