voor zover ik weet rijdt ze stilletjes aan weer met Voice? Of staat dat in de planning... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
voor zover ik weet rijdt ze stilletjes aan weer met Voice? Of staat dat in de planning...

double schreef:Ze heeft een trailertraining gehad.. Nu blijkt dus dat het niet aan de trailer ligt.. De trailer gaat ze wel gewoon op, maar zodra de klep dicht is en wij de trailer uit gaan raakt ze helemaal in paniek.. Ze heeft verlatingsangst.. Ook in de paddock/stapmolen/poetsplaats raakt ze in paniek, waarbij de paddock echt levensgevaarlijk werd.. Voorlopig dus eerst daaraan werken.. Als dat opgelost is moet de trailer geen probleem meer zijn!
Ze heeft na het opbouwen ongeveer 3 weken super gelopen, niet kreupel, niet stijf.. Gisteren met een wedstrijd bij ons op stal liep ze in de binnenbak alleen zo slecht (slepen achter) dat ze nu een paar dagen op rust gaat, daarna de DA erbij.. Even erg spannend dus, misschien is ze er dus toch niet zo goed uit gekomen als we dachten..
russel schreef:Die van mij kan ook niet alleen, maar dat wordt op den duur wel beter als ze aan een plek gewend raken.
Misschien kan je in de trailer voor haar gezicht een onbreekbare spiegel hangen, eentje zodat ze haar eigen hoofd ziet en denkt dat ze niet alleen is?
Petra, trailertraining, welke pagina? Heb ook eentje die op cursus moet...
double schreef:Hmm Dankje Russel! Dat klinkt idd wel als een idee..
Kreeg ook al ideeën door van een shetlander erbij.. Maar goed.. Of dat de oplossing is..

double schreef:Hmm Dankje Russel! Dat klinkt idd wel als een idee..
Kreeg ook al ideeën door van een shetlander erbij.. Maar goed.. Of dat de oplossing is..
gwenflyer schreef:Hoi,wat een naar verhaal...wel herkenbaar helaas.
Twee jaar geleden reden wij terug van de kliniek uit kootwijk,en kwamen in de file terecht op de ring Utrecht.
Was een bloedhete dag en voor dat we er ook maar erg in hadden,klapte er een kraanwagen IN onze trailer!hij ramde de trailer naar de andere weghelft....waar een andere vrachtwagen niet meer kon remmen....
Die de trailer weer raakte zodat hij weer achter onze auto belande?!
Ik was in shock,kon allen maar gillen...was er van overtuigd een heel bloedbad aan te treffen..
Wonder boven wonder mankeerde de pony NIKS!
Met veeartsen (uit utrecht) hebben we de pony verdoofd en met alle kracht de trailer de afrit afgewuwd ,waar we de pony hebben uitgeladen,en op een andere trailer gezet...
Hij wil absoluut niet meer in een trailer,en eerlijk gezegd neem ik het hem niet kwalijk!
Toch is het goed van je,dat je het trailerladen blijft proberen....