(want op het NK zijn geen fotografen ofzo
) Ben bijna klaar met nabewerken, dan fotomapjes maken en op de site gooien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(want op het NK zijn geen fotografen ofzo
)

missmiekie schreef:sologirl schreef:kim ging opzich ook best redelijk.. had wat feller mogen rijden.. voor de rest erg netjes maar had ook een extra volte gereden en uiteindelijk kwamen we uit op 177 en 179 (er was weer es niet goed opgeteld maar ach..) uiteindelijk nog een 7e plek!
Volgens mij heb ik haar nog even zien rijden, zag er erg leuk uit!!!
@Kate: Jij keek ook niet blij daar op die stoel![]()
Volgens mij heb je wel foto's van mijn combi(schimmel, 2e van het Z1), ik ben benieuwd..
Ik stond er wel bij, maar de pony werd gereden door een lesklant van me
Hij was met losrijden wel fijn, maar toen in de ring ging ie halthouden, en het was echt: uitblazen, en nooit meer vooruit komen 

sologirl schreef:okee! ja ik vond het echt een leuk ding maar hoorde van iemand boven dattie indd met losrijden beter liep!

KG_Images schreef:Welke schimmel is het Miek? Welke klasse reed ze?
sologirl schreef:KG_Images schreef:Welke schimmel is het Miek? Welke klasse reed ze?
Z1 tweede pony

KG_Images schreef:Foto's komen net langs, zeker een lekker ding. Zal zo de foto's van Kim en jou lesklant ook hier gooien, nog meer gegadigden?
(DE) KG_Images schreef:Foto's komen net langs, zeker een lekker ding. Zal zo de foto's van Kim en jou lesklant ook hier gooien, nog meer gegadigden?
* KG_Images schreef:M'n server ligt er even uit, t is druk. *maakt geduldig mapjes tot de site weer online is*

Zie je morgen! 

Ik vind het al super dat ze naar de Regio mocht, ze is uiteindelijk 12de geworden ... en haar punten van 170 en 173 waren meer dan terecht .. ze zat zo stijf van de stress dat de aanleuning nu niet bepaald fijn genoemd kan worden

Otje schreef:Hee Solo, en Kimmy toch tot de beste 8 he![]()
super hoor
Maar we zijn alsnog trots op haar! jammer dat er geen winstpuntje bij zat..