Paard en Koets!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Re: Paard en Koets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:48

Zaterdag om 6 uur gaan we van stal met de pony's. De kar is helemaal klaar en opgeladen. Morgen de pony's vlechten. Ik heb er zin in!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 07:18

Heike schreef:
Ik zit dus op de stand van Paard en Koets. Ik heb mijn haren deze week paars(achtig) geverfd. Dus je herkent me vast. Wij hebben trouwens engelse drop!

Voor de mensen die mijn chocolade pepernoten niet lusten zekers Knipoog mijn haar met zwart/rood en plukken paars, roze en fuchsia zit verstopt onder een big hair pruik hahaha!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 07:24

Zoo ik ben ook wakker en gisteren paard gewassen en gevlochten, want.... Ik neem lodewijk lekker 3 dagen mee Haha!
Dus ik ben incl paard aanwezig,3 dagen lang Haha!
Enne naast de groene bodywarmer van Akerna ,zal ik waarschijnlijk rondlopen,iig een bruine winterjas Haha!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 08:32

obelix schreef:
Zoo ik ben ook wakker en gisteren paard gewassen en gevlochten, want.... Ik neem lodewijk lekker 3 dagen mee Haha!
Dus ik ben incl paard aanwezig,3 dagen lang Haha!
Enne naast de groene bodywarmer van Akerna ,zal ik waarschijnlijk rondlopen,iig een bruine winterjas Haha!

Winterjas? Het is vaak heel warm in de Brabanthallen tijdens Paard & Koets. Ik weet nooit goed wat ik aan moet doen, de achterste hallen zijn vaak koud, anderen weer snikheet ... Gelukkig kunnen wij ook wat spullen in de stand laten liggen. Ik ben al een paar dagen wat ziek, maar ik geloof dat ik het vanmiddag toch ga redden! Albert gaat zo meteen al, ik volg vanmiddag als ik de paarden weer op stal gezet heb. Voordeel van lekker dicht bij wonen!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 09:04

Ik ben er ook klaar voor! Auto inpakken en gaan!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 09:07

ik ben er morgen , ik heb waarschijnlijk een babyblauwe fleecejasje aan. ik heb er zin in. En mijn grote vriendin ook Tong uitsteken

liefling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:49

zow heb vanmorgen duncan nog even gereden en hij is net gewassen. staat nu op een heel mooi schoon stalletje:P
nu zo alle spullen bij elkaar en natuurlijk niet te vergeten hoofdstel en zadel te poetsen:p

sarangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:00

Ikke ga zondag met mn vriendinnetje. Ben heel benieuwd! Ben nog nooit geweest, maar mn vriendin wel en zij zegt dat super is met veel kraampjes en leuke dingen. Goed gevulde portemonnee mee dus... Tong uitsteken

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 16:57

Ik ben te herkennen aan mijn blonde haren en ik ben de jongste die in de stand van Ingrid van Berlo (ruitersport) staat, dus...

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:45

Ik ben er zaterdag de hele dag Haha!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:18

liefling schreef:
zow heb vanmorgen duncan nog even gereden en hij is net gewassen. staat nu op een heel mooi schoon stalletje:P
nu zo alle spullen bij elkaar en natuurlijk niet te vergeten hoofdstel en zadel te poetsen:p

hoe laat moet je precies? ik vind het zo'n geweldig paard! dus ik wil heel graag komen kijken maar dat moet ik dan even regelen met Carolien dus moet ik even weten hoe laat (sorry als ik er overheen gelezen heb)

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:33

Ik hoop dat ik iedereen morgen herken, ik heb nog even gekeken wie waar staat. Knipoog

liefling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:38

_R_G_ : Ik moet om 15.00 mijn kur rijden.
Maar wees wel optijd:p hihi anders heb je misschien geen plekje vooraan:p zal wel druk zijn rond dat tijdstip in de hoofdpiste:P
hihi heb er echt dik zin in Haha!:D enne voor iedereen die geintresseerd is Na de show deel ik foto's uit van duncan!!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:56

oke dan zorg ik dat ik er ben (als ik weg mag) ring 1 of 2?
ik denk dat ik wel mijn camera mee kan nemen ofniet zal genoeg moois te zien zijn
mij kun je herkennen aan een wit shirt en een bodywarmer bij de stand van Jan borneman uit Heesch

liefling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:11

ok. hopelijk kan ik je herkennen :p weet niet hoe druk het is morgen. maar ik moet in de hoofdring rijden!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:13

oke ik hoop dat ik weg mag
is het goed als ik wat foto's maak? dan kan ik die naar je toe sturen
ik denk wel dat ik even weg mag dus dan doe ik dat gewoon wanneer jij moet rijden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 22:26

Ik was er vandaag, vond het wel leuk Lachen Ben ook geslaagd, handschoenen, menschort en paardensnoepjes (5 euro voor 3 kg bij de gehandicaptensportstand). Veel gezien, alleen de organisatie van die 'shows' was een beetje onduidelijk? Clown Eerst een wedstrijdje (leuk en spannend om te zien Haha! ) daarna nog een presentatie van een koets en Freiberger demonstratie. Vond het trouwens wel jammer dat er weinig paarden bij de rassenstandjes waren. Maargoed, het leek er ook echt op dat iedereen zich voor morgen en overmorgen aan het voorbereiden was Lachen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 22:36

Klopt. Zaterdag en Zondag zijn de echte dagen. Lachen

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 00:26

Vandaag gewerkt. Heb helaas niet veel kunnen zien. Zowiezo heb ik niet bij de shows kunnen kijken. Ik moest werken in een zaal waar bijna alleen maar koetsen stonden. (de langstraathal). Was nog wel erg rustig vandaag, ik ben blij dat ik het weekend niet hoef te werken, want ik denk dat het dan erg druk zal zijn.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 06:43

Ik ga zo heen!

Voor de herkenning, bruine broek aan, zwart wikkelshirtje met rood topje *LOL*

Doei!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 07:06

Maya schreef:
Vond het trouwens wel jammer dat er weinig paarden bij de rassenstandjes waren. Lachen

Ja wij waren erook gisteren en een tijdje staan praten bij de tinkerstand,
ik vond het ook jammer dat er geen tinker stond.

Wat bleek,ik dacht altijd dat bij grote evenementen je bijna op een wachtlijst moest om mee te
mogen doen met je tinker maar dat is dus niet zo !

Echt jammer dat ik morgen wedstrijd heb anders had ik macho zo meegenomen voor een dagje
Paard en Koets !

Wij hebben ons nu opgegeven voor volgend jaar om mee te doen aan evenementen.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 07:18

zo ik ga zo ook naar de winkel toe dan rijden we om kwart over 8 aan mij herken je aan een wit shirt en een bodywarmer (weet niet watvoor een krijg ik dalijk pas) een donkere skinnyjeans en allstars haha

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 07:26

ik ga er ook heen vandaag

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 07:42

ik ga er morgen heen met Chakotay, mag twee shows geven, ik meen 1 rond half 12 en 1 rond half 3.
straks eens kijken of ik het varkentje weer mooi wit krijg en dan inpakken zodat hij niet precies die 1ne drol on zn stal over zn lijf uit gaat smeren Haha!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 07:48

nou ik ben weg Doei!
misschien zie ik nog iemand vandaag Knipoog