Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heike schreef:Ik zit dus op de stand van Paard en Koets. Ik heb mijn haren deze week paars(achtig) geverfd. Dus je herkent me vast. Wij hebben trouwens engelse drop!
mijn haar met zwart/rood en plukken paars, roze en fuchsia zit verstopt onder een big hair pruik hahaha! 

obelix schreef:Zoo ik ben ook wakker en gisteren paard gewassen en gevlochten, want.... Ik neem lodewijk lekker 3 dagen mee
Dus ik ben incl paard aanwezig,3 dagen lang
Enne naast de groene bodywarmer van Akerna ,zal ik waarschijnlijk rondlopen,iig een bruine winterjas

liefling schreef:zow heb vanmorgen duncan nog even gereden en hij is net gewassen. staat nu op een heel mooi schoon stalletje:P
nu zo alle spullen bij elkaar en natuurlijk niet te vergeten hoofdstel en zadel te poetsen:p
:D enne voor iedereen die geintresseerd is Na de show deel ik foto's uit van duncan!!
Ben ook geslaagd, handschoenen, menschort en paardensnoepjes (5 euro voor 3 kg bij de gehandicaptensportstand). Veel gezien, alleen de organisatie van die 'shows' was een beetje onduidelijk?
Eerst een wedstrijdje (leuk en spannend om te zien
) daarna nog een presentatie van een koets en Freiberger demonstratie. Vond het trouwens wel jammer dat er weinig paarden bij de rassenstandjes waren. Maargoed, het leek er ook echt op dat iedereen zich voor morgen en overmorgen aan het voorbereiden was

Maya schreef:Vond het trouwens wel jammer dat er weinig paarden bij de rassenstandjes waren.