Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb je ook nog een beetje vakantie!
yousra schreef:sannenn schreef:meestal tellen er 3 proeven en je kan er 5 rijden de beste 12 gaan meestal door naar de finale maar alleen de eerste proef telsnap je het nog een beetje?
![]()
groetjes sanne
Geldt dit ook voor pony's dressuur?
sannenn schreef:ik zit ook in het theater hotel al jaren langheb je ook nog een beetje vakantie!
ik weet niet hoe het met de finales ponies zit maar je hebt daar veel minder proeven dan bij de paarden dus denk dat het niet het zelfde is![]()
gr sanne
klumpertje schreef:bij de pony's rijd je 4 proeven waarvan er 3 tellen voor de finale
yousra schreef:klumpertje schreef:bij de pony's rijd je 4 proeven waarvan er 3 tellen voor de finale
Oke en welke tellen mee? zeker die van vrijdag en twee van zaterdag?
Ik vind die site van almelo echt super slecht, nergens kan ik goede informatie erover vinden.
klumpertje schreef:naar mijn weten tellen de eerste 3 ja.. voor de site moet je dacht ik bij alex zijn..
Barbara_m schreef:sannenn schreef:ik zit ook in het theater hotel al jaren langheb je ook nog een beetje vakantie!
ik weet niet hoe het met de finales ponies zit maar je hebt daar veel minder proeven dan bij de paarden dus denk dat het niet het zelfde is![]()
gr sanne
Heb jij al gereserveerd?

sannenn schreef:ja want dit zit meestal snel vol! maar jij staat toch altijd op de camping? toch? word wel weer gezellig!
. sannenn schreef:hay!
ik ga ook weer dit jaar:D kijken of ik mijn titel kan verdedigen met mijn nieuwe jonge paardje in het m1:P waarschijnlijk niet want dat is pas een van zijn eerste wedstrijden:P ik heb ook nog een paardje bij in het Z1:D en mijn zus neemt er nog een mee in het L1 en een kennis komt ook in het M2 dus we hebben genoeg te doen(A) wij zitten weer lekker in het theater hotel:D en de paardjes op het terein zelf in de tenten dit jaar ga ik ook voor het eerst met dit paardje kur rijden (alleen moet ie nog gemaakt worden) haha maar heb nog een hele tijd:P hoop indd ook dat het wat mooier weer word dan vorig jaar! maar met die bodems hadden we vorig jaar ook niks te klagen en almelo is toch altijd wel gezellig ook al regent het de hele week en aan het weer kan je toch niks verandere!
groetjes sanne
)
nathalie16 schreef:is er kur op muziek in het Z1 dan? dan moet ik dr maar is eentje laten maken
ik wil ook nog kans maken
haha nee hoor doe maar leuk mogen we weer tegen elkaar
ben jij eigenlijk al Z1 gestart of wacht jij tot na het NK? DresslOver schreef:sannenn schreef:hay!
ik ga ook weer dit jaar:D kijken of ik mijn titel kan verdedigen met mijn nieuwe jonge paardje in het m1:P waarschijnlijk niet want dat is pas een van zijn eerste wedstrijden:P ik heb ook nog een paardje bij in het Z1:D en mijn zus neemt er nog een mee in het L1 en een kennis komt ook in het M2 dus we hebben genoeg te doen(A) wij zitten weer lekker in het theater hotel:D en de paardjes op het terein zelf in de tenten dit jaar ga ik ook voor het eerst met dit paardje kur rijden (alleen moet ie nog gemaakt worden) haha maar heb nog een hele tijd:P hoop indd ook dat het wat mooier weer word dan vorig jaar! maar met die bodems hadden we vorig jaar ook niks te klagen en almelo is toch altijd wel gezellig ook al regent het de hele week en aan het weer kan je toch niks verandere!
groetjes sanne
En ik ben de kennis![]()
(is trouwens wel heeel erg benieuwd naar je kur met vip sanne..)
Hoop echt dat het lekker weer is, is voor mij de eerste keer, maar heb er ontzettend veel zin in!
ik heb ook al eens meegemaakt dat het echt super warm was de hele week boven de 30 en dat is ook niet alles hoor.
heb hem namelijk nog niet
haha
ik wil ook nog kans maken
haha nee hoor doe maar leuk mogen we weer tegen elkaar
ben jij eigenlijk al Z1 gestart of wacht jij tot na het NK?[/quote]
maar we gaan ons nu weer op het M2 richten en bij jou? sannenn schreef:haha in een woord k*tmaar we gaan ons nu weer op het M2 richten en bij jou?

nathalie16 schreef:ik weet het echt nog niet, dat is juist het probleem.. heeft iemand nog een goede optie voor me?