Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
detour schreef:Tsjonge jonge wat een felle reactie! nee het gaat me erom dat paarden kwetsbare dieren zijn en dat de meeste ongelukken juist gebeuren als je niet rijdt of werkt met ze, gewoon van die pechdingen.
Waarom zou een paard wat op zijn ruiter is ingespeeld en wat op dat moment mega-alert is, meer kans maken op een ongeluk over 2 meter dan als het bijvoorbeeld 1.50 of 1.60 springt?
MOcht je het nog niet begrijpen dan PB ik je wel.
Haha

justme11 schreef:dit ziet niet uit als 217
ik heb wel is paard zien springen over 215 deze hindernis ziet stuk lager uit
maar is zekker geen 217
verder is niet veilig in zon gladen bak
veder leuk paard
loesaardbei schreef:justme11 schreef:dit ziet niet uit als 217
ik heb wel is paard zien springen over 215 deze hindernis ziet stuk lager uit
maar is zekker geen 217
verder is niet veilig in zon gladen bak
veder leuk paard
stel je niet aanhet is toch gewoon knap.. dit soort op merkingen daar heeft ze wat aan zeg:P! echt BOKT B=bedweter
Dat vond ik nou ook een onnodige reactie! Het is werkelijk 2m17.
Amanda schreef:Wat ontzettend knap!
Wat een lef!
Ik zou het nooit durven. Maar ik ben dan ook veel meer een dressuurmiep
De opmerkingen over de bak en balken zijn al gemaakt dus daar ga ik niet verder op in.
Ik heb het even gemist, maar doe je dit vaker? En spring je ook wedstrijden?
_Tamara schreef:Dat is denk voor het paard, dan kan ie de hoogte een beetje inschatten. En zo lijkt de hindernis ook erg hoog![]()
) Daar gaan ze dan tot 1m65, of hoger.

doom schreef:_Tamara schreef:Dat is denk voor het paard, dan kan ie de hoogte een beetje inschatten. En zo lijkt de hindernis ook erg hoog![]()
ja idd dat inschatten begrijp ik nog wel ..
alleen dit zijn 11 balken![]()
een goed paard als dit red het ook wel met 6 of 7 balken ...om een hindernis goed in te schatten van deze hoogte ..
Vind dit overdreven en dus ook gevaarlijk als hij er dwars door heen gaat of wat raakt ..![]()
vandaar mijn vraag ..
En de hindernis lijkt nu ook erg hoog omdat er zoveel balken liggen. Adembenemend kan ik beter zeggen
.
hoe groot is die nou
Toad schreef:enne die hindernis is echt wel 2.17!
Kijk maar op het filmpje als het paard ervoor staat. Het paard is rond de 1.80 denk ik en de hindernis is echt zeker 30 cm hoger!!
justme11 schreef:dit is gewoon geen 217 daarmee klaar ik heb toch paarden zien springen op de 215 zag egt wel heel stuk hoger uit dan dit hoor
maar als jij over de hoogte gaat liegen vind ik wel dat je zielig bezig bent
ik weet egt wel wat 217 is en paard is ook nog is klein dus dan lijkt de 150 al hoog als paard er voor staat
justme11 schreef:dit is gewoon geen 217 daarmee klaar ik heb toch paarden zien springen op de 215 zag egt wel heel stuk hoger uit dan dit hoor
maar als jij over de hoogte gaat liegen vind ik wel dat je zielig bezig bent
ik weet egt wel wat 217 is en paard is ook nog is klein dus dan lijkt de 150 al hoog als paard er voor staat
Babetteh schreef:Toad schreef:enne die hindernis is echt wel 2.17!
Kijk maar op het filmpje als het paard ervoor staat. Het paard is rond de 1.80 denk ik en de hindernis is echt zeker 30 cm hoger!!
Het paard is 1.60!
@justme11: Toad schatte dat maar hoor! Oh mens, stop ermee! Koopt u een lat, en
komt u eens kijken. Dankuwel.
en als ik jou was zal je maar keer goed opmeten in plaats van fout
Toad schreef:enne die hindernis is echt wel 2.17!
justme11 schreef:Babetteh schreef:
Het paard is 1.60!
@justme11: Toad schatte dat maar hoor! Oh mens, stop ermee! Koopt u een lat, en
komt u eens kijken. Dankuwel.
ik hoef niet te kijken want ik geloof niks van ik ga niet voor niks naar belgie voor paard die niet kan springen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en als ik jou was zal je maar keer goed opmeten in plaats van fout
![]()
![]()
![]()