Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonte schreef:Vandaag is er helemaal geen dressuur he??
te maken.
Cardy schreef:ja dat weet ik, alleen hoe leg ik t uit... zelfde stuk gras waar de haarlemmeerse bos manege zijn proeven "in het bos laat rijden"
susie_anne schreef:Wij doen ook mee aan de veulenkeuring. Met ons bonte Special D x Samber veulen. Voor ons de eerste keer, maar we hebben er super veel zin in!
)
???

beestje was gewoon ubber braaf !!! B springen was afgelast..mocht als 1e starten..dus mijn mama een snel cursus paard opzadelen geleerd haha, kom ik daar gehaast aan om in te springen...afgelast..
maar had ook niet gesprongen hoor..wat een blub blub erg jammer !! volgens jaar beter
die fout maak ik steeds
inderdaad baan 6 en 7 M1 paarden Kyralovertje schreef:Hoelaat begint dat 'gala' vanavond?
Cardy schreef:ja dat weet ik, alleen hoe leg ik t uit... zelfde stuk gras waar de haarlemmeerse bos manege zijn proeven "in het bos laat rijden"
Dan kan ik dat vast in de Tomtom zetten 
rowan17 schreef:Eeuh, wat is het adres van de lokatie?Dan kan ik dat vast in de Tomtom zetten
Enneh, weet iemand de startlijsten vh springen morgen?
rowan17 schreef:Is er ook nog een straat nummer? Of wijst het voor zich?
Bonte schreef:Weet jij hoe de ringen liggen??
Liggen ze ver uit elkaar??

Moschino schreef:Bonte schreef:Weet jij hoe de ringen liggen??
Liggen ze ver uit elkaar??
Nee, ze liggen allemaal naast elkaar
Ergens achter het hoofdterrein, naast de springtuin.