Er zijn 3 showfotografen bezig geweest om jullie 3 dagen in kaart te brengen (Kayila, Josfoto en ik). We hebben afgesproken dat 14 dagen na de laatste showdag alle foto's op onze sites staan. Bij sommige onderdelen waren er 2 of zelfs 3 fotografen omdat we buiten het afgesproken schema ook onze persoonlijke invulling wilden hebben en dat moet kunnen

Zoals het er nu naar uitziet staat iedereen op de foto, tenzij net dié foto niet gelukt is.........dan is er sprake van pech.
Deze samenwerking is tot stand gekomen door het aangeven van verbeterpunten die naar voren kwamen na het NK 2006, er was gebleken dat er voor sommige onderdelen geen fotograaf aanwezig was en dat was spijtig, erg spijtig. De Summer Show is gebruikt om te kijken of een samenwerking mogelijk was en ja hoor....dat kon dus! Bij het kiezen van de fotografen heb ik bewust éérst gekeken naar de persoon en de bereidheid om samen te werken, daarna naar de kwaliteit

. Door het verlengen van de inschrijfdatum was het tijdschema laat bekend en konden wij dus pas laat inplannen, dat was weer een ouderwetse uitdaging zoals dat tegenwoordig heet. Deze opzet is in mijn ogen geslaagd en gaat ook toegepast worden op het NK wellicht met een 4e fotograaf maar in ieder geval met Bokt-fotograaf-grooms.
Nog ff geduld, we doen ons best want we begrijpen maar al te goed dat jullie graag willen nagenieten
Pannenkoek (maar dan wel behoorlijk gaar........)