Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Revanches schreef:Mijn zusje moet a.s zondag.
S'ochtends moet ze springen in de klasse L,cat. C.
En smiddags,om 5uur moet ze dressuren, Klasse M2 cat. C.

Of iig: er staat geen M2 boven maar de mensen waar ik tegen moet rijden, rijden ook M2. Alleen Aurélie staat er nog tussen met Cartier terwijl dat geen M2 is.. een beetje apart dus, maarja het zal wel goed zijn, ik rij gewoon en zie dan verder
Easterlover schreef:Mijn precieze tijden zijn om 16.10 en 16.34
Bij 16.10 sta ik wel bij de M2 bij maar die andere sta ik onder de M1Of iig: er staat geen M2 boven maar de mensen waar ik tegen moet rijden, rijden ook M2. Alleen Aurélie staat er nog tussen met Cartier terwijl dat geen M2 is.. een beetje apart dus, maarja het zal wel goed zijn, ik rij gewoon en zie dan verder
![]()

Heb nog steeds niks van de subtop te horen gekregen
Ben bang dat 't niet doorgaat.. Maar we blijven hopen
Otje_Elliot schreef:ja wel maar niet met Cartier, alleen met Easter Boy
KiWiKo schreef:ik ben er in iedergeval wel............ en ik verwacht jullie allemaal op de koffie![]()

Het is het proberen waard 
)

WildWings schreef:Is er overigens nog iemand die ook vanaf richting Utrecht komt op zondag, en er ook rond 09.00 uur sochtends wilt zijn en nog plek voor 2 mensen heeft in de auto?Het is het proberen waard
(Het is extreem lang met het OV, als ik half 6 ga ben ik er 9:14 uur op z'n vroegst en dan mis ik net een proefje waar ik wil fotograferen voor iemand waarschijnlijk)
Shanna16 schreef:Kan je nagaan WW, ik ga elke dag vanaf de Achterhoek naar Utrecht
Nee zal hem niet vergeten Alexia
en maandag moet ik zelf rijden! WildWings schreef:Shanna16 schreef:Kan je nagaan WW, ik ga elke dag vanaf de Achterhoek naar Utrecht
Nee zal hem niet vergeten Alexia
Pff ik moet er niet aan denken, vreselijk lange reistijd, of niet dan?
Shanna16 schreef:Otje_Elliot schreef:ja wel maar niet met Cartier, alleen met Easter Boy
Oke!
Ik weet nog niet welke dag ik kom maar zal eens bekijken of het pony's wordt. Daar ken ik wel meer mensen geloof ik.