Michelle77 schreef:Otje_Elliot schreef:dat zal ik eens doen, we hebben begin maart weer ALV misschien moet ik het eens als agenda punt aan de orde stellen
Kun je dan niet gelijk de veiligheid aan de orde stellen??? Afgelopen outdoor viel het wel mee, omdat het zulk pest weer waren er niet zo heel veel mensen. Maar het jaar ervoor, OVERAL waar je keek liepen mensen, het liefst met kinderen honden en kindewagens. Ik heb toen zelfs tot 2x toe het binnenkomen af moeten breken omdat mensen voor mn ring langs liepen en er ook nog eens doorheen.
Ik vind dat ze het beter af moeten zetten, gewoon langs de randen kunnen mensen lopen/staan, maar het grootste deel van het losrij terrein moet enigszins afgezet zijn. De mensen gaan nl ook nog eens liefst middenop het terrein staan...
Erg he
Werd toen ook helemaal gek van al die mensen
Ursl kwam ook nog eens voor het eerst op zulk groot terrein en die was dus door het dolle heen. En dan moet je al die mensen blijven ontwijken
Wat er mis is met OT weet ik zo ook niet, behalve dan dat het nogal ver weg is van ons

Hopelijk is het niet al te erg.
Nog een week 
)
Heel vervelend MWM
Sterkte ermee