Tinker,ruim 1 jaar,voor het eerst onder lichtgewicht amazone

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aartlover

Re: Tinker,ruim 1 jaar,voor het eerst onder lichtgewicht ama

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:48

Ooh nee echt niet Boos! Paarden zijn kudde dieren en horen buiten. Zie je paarden in het wild al een stal bouwen enzo? Die hebben het heerlijk daar buiten! Waarom wil jij dat niet voor jou paarden?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 14:49

aartlover schreef:
Ooh nee echt niet Boos! Paarden zijn kudde dieren en horen buiten. Zie je paarden in het wild al een stal bouwen enzo? Die hebben het heerlijk daar buiten! Waarom wil jij dat niet voor jou paarden?

Omdat ze overbezorgd zijn denk ik. Maar ze ontnemen die dieren alle leuke dingen uit het leven.........

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:50

Mijn paardjes geven mij totaal niet de indruk dat ze het niet naar hun zin hebben ! Heel vaak als ik binnen kom en de radio staat aan, dan zie ik ze regelmatig swingen op de maat van de muziek. Als je je niet prettig voelt doe je dat toch niet??

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:52

Dat is niet swingen. Vervelen heet dat.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 14:52

Jodemi schreef:
Mijn paardjes geven mij totaal niet de indruk dat ze het niet naar hun zin hebben ! Heel vaak als ik binnen kom en de radio staat aan, dan zie ik ze regelmatig swingen op de maat van de muziek. Als je je niet prettig voelt doe je dat toch niet??

Swingen???? Die staan waarschijnlijk te weven!!!!!!!! Dat is toch echt een teken van verveling... En als ze gaan luchtzuigen dan zeg je zeker dat ze muziek maken!!!!!

Oh, ik val soms echt van mijn stoel hier.........

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:53

Idd van weven enzo kunnen ze hele erge been problemen krijgen. Ik zou ze toch zeker een paar uur per dag buiten zetten.

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:54

Swingen...weven..als het beestje maar een naam heeft!

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:57

aartlover schreef:

Meid, ik zet jou toch ook niet in je blote hempie buiten met dit weer? Er wordt voor jou ook goed gezorgd. Voor mijn paardjes niets dan het beste hoor!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 14:57

Jodemi schreef:
Swingen...weven..als het beestje maar een naam heeft!

Ik ben echt met stomheid geslagen.......

Hoe noem jij het dan als je paard met koliek op de grond ligt te rollen, breakdancen???

Een penny leest tenminste nog in een blad hoe een paard in elkaar zit, vraag me af waar jij je blonde kennis vandaan hebt. Uit de Donald Duck???

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:59

Ben je nie tgoed wijs? Als je goed voor je paarden wilt zorgen doe dan als eerste dit: Zorg dat ze zeker 2 uur per dag buiten staan. NIET meer weven want hier krijgen ze echt problemen mee en ook met andere paarden. Ze worden sjaggerijnig enzo. Je krijgt dan ook problemen met andere ruiters. En zorg dat hij een vriendje heeft. Tenminste niet alleen staat. Paarden kunnen echt heel ziek worden zo hoor. Ze worden lui enzo.

Jodemi schreef:
aartlover schreef:

Meid, ik zet jou toch ook niet in je blote hempie buiten met dit weer? Er wordt voor jou ook goed gezorgd. Voor mijn paardjes niets dan het beste hoor!

Paarden hebben een dikke vacht. Die houden van buiten zijn. Mensen moet je ook niet buiten zetten gek!

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:01

Ten eerste ben ik niet blond (heb mijn haar net donker laten verven voor de winter) en als je maar goed naar Monty Roberts kijkt en een beetje tussen de lijntjes door durft te lezen kom je op dezelfde conclusies uit als ik! Je moet niet alles zo letterlijk nemen als dat het wordt gezegd!

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:04

uhhh zorg jij nou maar GOED voor je paardje. Dus je bent wel blond haha!! Ik meen het hoor. Je moet hier iets aan doen. Paarden zijn kudde dieren en horen buiten!!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 15:05

Je zou eens met je verhaal naar Monty moeten gaan muts!! Ik denk dat die je vraagt of je wel spoort.......

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:07

Vraag het aan heel bokt Clown ik wed dat je van iedereen het zelfde krijgt Tong uitsteken of tenminste degene die wat van paarden weten Lachen Maar weet jij nog een leuke naam voor het topic BitchyWichty?

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:07

aartlover schreef:
Ben je nie tgoed wijs? Als je goed voor je paarden wilt zorgen doe dan als eerste dit: Zorg dat ze zeker 2 uur per dag buiten staan. NIET meer weven want hier krijgen ze echt problemen mee en ook met andere paarden. Ze worden sjaggerijnig enzo. Je krijgt dan ook problemen met andere ruiters. En zorg dat hij een vriendje heeft. Tenminste niet alleen staat. Paarden kunnen echt heel ziek worden zo hoor. Ze worden lui enzo.

Paarden hebben een dikke vacht. Die houden van buiten zijn. Mensen moet je ook niet buiten zetten gek!
[/quote]

Je hoeft niet meteen zo te gaan schelden hoor... ik heb ook gevoel.... Huilen

Ze hebben vriendjes genoeg hoor op stal.. Er lopen 4 katten rond en een hond! En wat de andere ruiters betreft.. Moet je eens kijken wat BW haar 1 jarige aandoet.. Dat is wel normaal?! En de rest bij mij op stal houden hun paarden net zoals dat ik dat doe! Tis er af en toe net een groot feest met al die swingende (wevende..whatever) paarden!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 15:08

Ik weet nog wel een leuk ideetje hoe jij je paarden aan kunt kleden voor een foto Jodemi, in een dwangbuis!!!!! En dan hopen dat ze geen hartstilstand krijgen van het flitslicht!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 15:09

aartlover schreef:
Vraag het aan heel bokt Clown ik wed dat je van iedereen het zelfde krijgt Tong uitsteken of tenminste degene die wat van paarden weten Lachen Maar weet jij nog een leuke naam voor het topic BitchyWichty?

Moet ik nog even over nadenken, maar ik verzin vast wel wat leuks!! Ja

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:09

BitchyWitchy schreef:
Je zou eens met je verhaal naar Monty moeten gaan muts!! Ik denk dat die je vraagt of je wel spoort.......

Spoort? Sport zul je bedoelen! En ja zeg ik dan..Paardensport!

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:11

Grr soms heb ik gewoon zin op de dierenbescherming te bellen! ooh ik ga het echt us doen joh! Dit echt te erg Tong uitsteken

BitchyWitchy schreef:
aartlover schreef:

Moet ik nog even over nadenken, maar ik verzin vast wel wat leuks!! Ja

Ok Lachen
Jodemi schreef:
BitchyWitchy schreef:

Spoort? Sport zul je bedoelen! En ja zeg ik dan..Paardensport!

Sproort Knipoog jij spoort niet helemaal

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:11

BitchyWitchy schreef:
Ik weet nog wel een leuk ideetje hoe jij je paarden aan kunt kleden voor een foto Jodemi, in een dwangbuis!!!!! En dan hopen dat ze geen hartstilstand krijgen van het flitslicht!

Mag ik die van jou even lenen dan vanavond? Hou ik ze vast, maak jij de fotoos! En met een zonnebrilletje is dat flitsprobleem ook weer verholpen toch? Knipoog

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:14

Hey Jodemi ben jij wel paarden gek? dat zou ik je nog ffe afvragen! Want dit noem je niet goed voor je paarden zorgen.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 15:16

Jodemi schreef:
BitchyWitchy schreef:

Mag ik die van jou even lenen dan vanavond? Hou ik ze vast, maak jij de fotoos! En met een zonnebrilletje is dat flitsprobleem ook weer verholpen toch? Knipoog

Mag je paard wel uit de stal dan voor een foto? En gaat ie dan niet staan swingen?? En vind je een bril dan niet zielig??

Jouw paarden zijn zo weinig buiten, dat ze inde zomer vast verblind raken door het zonlicht.... Die hond bij jullie op stal is zeker een blindegeleide hond voor de paarden dan........

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 15:17

aartlover schreef:
Hey Jodemi ben jij wel paarden gek? dat zou ik je nog ffe afvragen! Want dit noem je niet goed voor je paarden zorgen.

Gek is ze wel denk ik Clown

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:17

BW, wat een fantastische foto's! Haha! Haha! Haha!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 15:18

MissJ schreef:
BW, wat een fantastische foto's! Haha! Haha! Haha!

Dank je!! Gelukkig nog mensen met gezond verstand!!

Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen Jodemi!!