Paarden zijn kudde dieren en horen buiten. Zie je paarden in het wild al een stal bouwen enzo? Die hebben het heerlijk daar buiten! Waarom wil jij dat niet voor jou paarden? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paarden zijn kudde dieren en horen buiten. Zie je paarden in het wild al een stal bouwen enzo? Die hebben het heerlijk daar buiten! Waarom wil jij dat niet voor jou paarden? aartlover schreef:Ooh nee echt nietPaarden zijn kudde dieren en horen buiten. Zie je paarden in het wild al een stal bouwen enzo? Die hebben het heerlijk daar buiten! Waarom wil jij dat niet voor jou paarden?
Jodemi schreef:Mijn paardjes geven mij totaal niet de indruk dat ze het niet naar hun zin hebben ! Heel vaak als ik binnen kom en de radio staat aan, dan zie ik ze regelmatig swingen op de maat van de muziek. Als je je niet prettig voelt doe je dat toch niet??
aartlover schreef:Ooh nee echt nietPaarden zijn kudde dieren en horen buiten. Zie je paarden in het wild al een stal bouwen enzo? Die hebben het heerlijk daar buiten! Waarom wil jij dat niet voor jou paarden?
Jodemi schreef:Swingen...weven..als het beestje maar een naam heeft!
Jodemi schreef:aartlover schreef:Ooh nee echt nietPaarden zijn kudde dieren en horen buiten. Zie je paarden in het wild al een stal bouwen enzo? Die hebben het heerlijk daar buiten! Waarom wil jij dat niet voor jou paarden?
Meid, ik zet jou toch ook niet in je blote hempie buiten met dit weer? Er wordt voor jou ook goed gezorgd. Voor mijn paardjes niets dan het beste hoor!
ik wed dat je van iedereen het zelfde krijgt
of tenminste degene die wat van paarden weten
Maar weet jij nog een leuke naam voor het topic BitchyWichty? aartlover schreef:Ben je nie tgoed wijs? Als je goed voor je paarden wilt zorgen doe dan als eerste dit: Zorg dat ze zeker 2 uur per dag buiten staan. NIET meer weven want hier krijgen ze echt problemen mee en ook met andere paarden. Ze worden sjaggerijnig enzo. Je krijgt dan ook problemen met andere ruiters. En zorg dat hij een vriendje heeft. Tenminste niet alleen staat. Paarden kunnen echt heel ziek worden zo hoor. Ze worden lui enzo.
aartlover schreef:Vraag het aan heel boktik wed dat je van iedereen het zelfde krijgt
Maar weet jij nog een leuke naam voor het topic BitchyWichty?
BitchyWitchy schreef:Je zou eens met je verhaal naar Monty moeten gaan muts!! Ik denk dat die je vraagt of je wel spoort.......

BitchyWitchy schreef:aartlover schreef:Vraag het aan heel boktik wed dat je van iedereen het zelfde krijgt
Maar weet jij nog een leuke naam voor het topic BitchyWichty?
Moet ik nog even over nadenken, maar ik verzin vast wel wat leuks!!

Jodemi schreef:BitchyWitchy schreef:Je zou eens met je verhaal naar Monty moeten gaan muts!! Ik denk dat die je vraagt of je wel spoort.......
Spoort? Sport zul je bedoelen! En ja zeg ik dan..Paardensport!
jij spoort niet helemaal BitchyWitchy schreef:Ik weet nog wel een leuk ideetje hoe jij je paarden aan kunt kleden voor een foto Jodemi, in een dwangbuis!!!!! En dan hopen dat ze geen hartstilstand krijgen van het flitslicht!
Jodemi schreef:BitchyWitchy schreef:Ik weet nog wel een leuk ideetje hoe jij je paarden aan kunt kleden voor een foto Jodemi, in een dwangbuis!!!!! En dan hopen dat ze geen hartstilstand krijgen van het flitslicht!
Mag ik die van jou even lenen dan vanavond? Hou ik ze vast, maak jij de fotoos! En met een zonnebrilletje is dat flitsprobleem ook weer verholpen toch?
aartlover schreef:Hey Jodemi ben jij wel paarden gek? dat zou ik je nog ffe afvragen! Want dit noem je niet goed voor je paarden zorgen.
MissJ schreef:BW, wat een fantastische foto's!![]()
![]()