ProbeerFotoShoot paardje van mn straat enz.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Re: ProbeerFotoShoot paardje van mn straat enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:20

Leuke foto's van je kippen & je hond enzo

Maar wel zielig paardje inderdaad!
Ik zou gewoon eens naar de eigenaar gaan ofzo, en dan echt iets zeggen over het halster. Desnoods een 'nieuwe' geven ofzo, dit is echt zielig

Maarja, verder kan je er vrij weinig aan doen denk ik, jammer genoeg, aangezien het jouw paardje niet is

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 22:39

xxxvagoxxx schreef:
Hoe weet je het dat hij het zo weer om doet
Al geprobeert nee toch

Omdat ze een paar meter verder in een wei staat ! en anders kan hij haar neit naar stal brengen (zoals ik al gezegt had.. ) dus heeft hij het nodig !

wendiiY

Woonplaats: op een stoel achter de computer in nederland, zuidholland, dordrecht ;)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:44

nou ben ff weg geweest en nu kijk ik wee rin dit topic nog steeds niet gevraagd?
als je der zo graag wat aan wil doen doe het dan

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 23:12

lees even alles ..
denk dat ik topc op slotje laat zetten.. als jullie zo bezig blijven.. en als ze er beter uitziet plaats ik dat wel.. jullie horen het dan wel !!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 23:44

Je had zulke reacties kunnen verwachten toen je de foto's plaatste..
Dus nu moet je niet terug gaan krabbelen en je topic op slot zetten, want wij willen je ook alleen maar helpen! Maar dan moet er wel wat gebeuren idd!

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 00:18

ebony_lover schreef:
lees even alles ..
denk dat ik topc op slotje laat zetten.. als jullie zo bezig blijven.. en als ze er beter uitziet plaats ik dat wel.. jullie horen het dan wel !!

zou ik ook doen, dit heeft geen zin zo....

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 11:36

wil wel echt heel graag nog een update lezen dan binnenkort, met foto's van hoe het paardje er nu bijstaat
oké?
anders blijft het in mn hoofd spoken..

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 12:18

ebony_lover schreef:
amberp schreef:
Is niet nodig.. als ik dat adres krijg!
Dan zorg ik dat ik er vrijdag naar toe ga aangezien ik de mogelijkheid morgen niet heb.. koop in mn pauze wel n halster en rijd er wel heen!

Mij goed al sjij helemaal naar Belgie komt!

en er komt wel een nieuw halster hoor !! deze is voorlopig !!!!!
en ik heb nog 1 die ze krijgt !.

En ik kan er ook niet aan doen dat die man er niet is hé !

Nou kom maar op met dat adres dan

meisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 12:54

Lees nu al ff mee, snap niet dat je gewoon het adres per pb naar mensen stuurd die willen helpen.
Want nu 3 weken verder is het oaard van stro touwtje naar vodje gegaan
Had dat paard gewoon zonder touwtje of halster laten lopen.
snap ook wel je ben 13 en kan niet alles maar neem dan de hulp aan die aangeboden word op bokt.
Denk dat die man niet door heeft dat zijn paard beetje meet verzorging nodig heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 13:54

Jammer hoor dat het het touw nog om zn hoofdje zit...
je had imo de aktie van het llossermaken van het halster beter kunnen
besteden.
Waarom een slotje?
Wie A zegt moet toch ook B zeggen?

En hoe zit hey inmiddels met het water en het voer van het paardje?
En de hoefjes?

Naar mijn mening moet er hoog nodig aan de bel getrokken worden,
zal deze man zijn paard wel enten en ontwormen? Ik betwijfel het.
Dan mag je met alle goede bedoelingen een paardje houden,
maar als je er geen verstand van heb kan je er beter afstand van doen.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 13:57

occh wat n leuke foto..
vind het paardje wel leuk.. echt zielug
Probeer het halstertje los te knippen.. en misschien af en toe n bak water neer zette

Nanss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:17

Ik?? ik zou een passend halster kopen, die zijn 5 euro, en dan dit halster af doen en weg gooien, misschien in de wei of gewoon zo omlaten,
ik zou dat gewoon doen voor het diertje en de eigenaar zal wel raar opkijken, maar misschien inzien dat die beter is, wie weet wel dankbaar, geen idee, maar ik zou dat niet kunnen aanzien, ik heb het eerder gedaan, en da tis goed afgelopen

groetjes

Juliette_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:39

Nanss schreef:
Ik?? ik zou een passend halster kopen, die zijn 5 euro, en dan dit halster af doen en weg gooien, misschien in de wei of gewoon zo omlaten,
ik zou dat gewoon doen voor het diertje en de eigenaar zal wel raar opkijken, maar misschien inzien dat die beter is, wie weet wel dankbaar, geen idee, maar ik zou dat niet kunnen aanzien, ik heb het eerder gedaan, en da tis goed afgelopen

groetjes

hier zou ik ook voor kiezen!
het is dan wel je pony niet! maar je je plaatst dit topic toch niet voor niets?! je vraagt naar meningen! Doe er dan ook wat mee!
deze pony lijd er al nu onder en dat vind ik zielig hij verdiend beter knip het door bel de DB maar doe wat! anders heb dit topic ook geen sin!!!:)

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 15:35

Jeetje wat een gezeik van iedereen!
Heel veel zeggen wel DB bellen maar die doet er echt niks aan!
En touwhalster afknippen maar als die nu goed zit is het toch goed zo?!
En wat kan TS eraan doen dat ze niet heel veel tijd heeft! Ze probeert het in igg!

Ik ben benieuwd of jullie het paardje mogen verzorgen! Hoop het wel
voor jullie!

Allegandra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 15:47

Zeg mensen het zal wel gaan he!! Jullie lopen dit nu allemaal wel te zeggen enzo he...maar zouden jullie het zelf ook doen?! gelijk..zonder de eigenaar te vragen?? Ik bedoel hoe oud is het meisje wel niet...?! Ik heb dit in de buurt ook mee gemaakt en was ongv. ook die leeftijd..ik duurfde ook niks te zeggen hoor!Laatstaan de DB bellen..boeren hebben altijd een andere mening en zicht op dieren..van hun hoeft hun paard niet met de duurste spullen rond te lopen!!

Ik vind dat ze het goed doet, ze proberen te minste en je moet je fantasie kunnen gebruiken!! Je moet niet lopen zeiken over een halster van 5 euro..als ze nou iets anders hebben gevonden wat ook werkt..en past? So what?!? Laat ze nu is op der gemak kijken wat ze er aan kan doen...ja nou dan duurt het wat langer...en laat haar het vragen...zodra ze tijd heeft..en daarna horen en zien we wel verder, wat er is gebeurt met die paardje....

sorry voor dit gezeik hoor maja...
Meis je probeert igg!!super!

christel1857

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 16:26

doe me een plezier en knip dat halstertje af, het is echt niet om aan te zien! Sorry voor dit gezeur maar het is echt heel zielig

gaska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:11

christel1857 schreef:
doe me een plezier en knip dat halstertje af, het is echt niet om aan te zien! Sorry voor dit gezeur maar het is echt heel zielig

Er werd toch gezegt dat TS haar vriendin het losser had gemaakt en dat het helemaal niet te strak zat! TS zal wel gek worden van al die stomme reacties!

LilliputterJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:17

aaaahhh dat halster groeit eht in zn hoofd,veels te klein en die hoeven,echt heel zielig,je zou bijna zelf de hoefsmid laten komen

wel mooie foto,s

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 18:23

@ gaska ; ik word/ben er idd al zot van aan het worden.. gelukkig zijn er nog een paar met goeie bemoedigende reacties..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:27

Heb je al met de eigenaar gepraat ??

Allegandra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:29

kheb soms het idee dat sommige mensen de rest niet lezen voor ze hier een reactie neer zetten!! Maar GO GIRL!!

gaska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:52

Allegandra schreef:
kheb soms het idee dat sommige mensen de rest niet lezen voor ze hier een reactie neer zetten!! Maar GO GIRL!!

Idd!
Ik zag net weer een reactie van: dat halster groeit eht in zn hoofd!
Je kan blijven zeggen dat dat halster al losser is gemaakt en dat het niet te strak zat maar ze gaan maar door met zeuren! Echt om gek van te worden!

Coconuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 19:26

Jullie worden er misschien ziek van dat ze nog 'niets' gedaan hebben, maar ik word een beetje ziek van jullie!
Als er 1 keer is gezegt dat het zielig is (dat touwhalster), dat de DB gebelt moet worden en dat ze naar die man moeten gaan, is dat wel genoeg hoor! 2x, okee.. Maar moet je eens gaan tellen! Echt een stuk of 80 keer wordt het gezegt, terwijl de TS allang erop gereageerd heeft. Ze weet het nu wel hoor! Pff..

Ze is verdomme 13 en ze probeerd haar best te doen. Als een meisje van 13 naar me toe zou komen van je paard is verwaarloost ofzo, zou ik ook kijken van: Meid waar bemoei je je mee.. Misschien als ze het goed uit zou leggen zou die man het begrijpen. Maar toen ik 13 was durfde ik ook niet zomaar op oudere af te stappen en te zeggen dat hij/zij het helemaal fout doet!
Denk eens na man.. Meisje van 13 ff een wormenkuur enzo laten regelen. Dit verwachten wel een aantal mensen van haar. Dat ze ff tussendoor de DB belt, dat ze een halster gaat kopen.. Doe toch normaal.

Tuurlijk moet het gedaan worden, maar HELP haar dan.. Stuur haar 20 euro zodat ze een halstertje kan kopen en een wormenkuur.. Beetje haar vertellen wat ze moet doen en als het niet snel genoeg gaat nog gaan zitten zeiken ook.
Pak je auto en knap het zelf op.
Ze doet haar best!
Ik vind het ook lang duren, maar begrijp haar best. Ik zou nu ook naar die man gaan en vragen hoe of wat. Ik zou ook het halster doorknippen en een andere omdoen. Maar de een is de ander niet!

Pff..
Dank u

Coconuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 19:27

En een nieuw halster is blijkbaar niet meer nodig want dit touwhalster zit nu niet straks meer.. Hebben ze dus WEL iets opgelost!
Op naar het volgende damens

irmalouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 19:33

MustangS schreef:
Jullie worden er misschien ziek van dat ze nog 'niets' gedaan hebben, maar ik word een beetje ziek van jullie!
Als er 1 keer is gezegt dat het zielig is (dat touwhalster), dat de DB gebelt moet worden en dat ze naar die man moeten gaan, is dat wel genoeg hoor! 2x, okee.. Maar moet je eens gaan tellen! Echt een stuk of 80 keer wordt het gezegt, terwijl de TS allang erop gereageerd heeft. Ze weet het nu wel hoor! Pff..

Ze is verdomme 13 en ze probeerd haar best te doen. Als een meisje van 13 naar me toe zou komen van je paard is verwaarloost ofzo, zou ik ook kijken van: Meid waar bemoei je je mee.. Misschien als ze het goed uit zou leggen zou die man het begrijpen. Maar toen ik 13 was durfde ik ook niet zomaar op oudere af te stappen en te zeggen dat hij/zij het helemaal fout doet!
Denk eens na man.. Meisje van 13 ff een wormenkuur enzo laten regelen. Dit verwachten wel een aantal mensen van haar. Dat ze ff tussendoor de DB belt, dat ze een halster gaat kopen.. Doe toch normaal.

Tuurlijk moet het gedaan worden, maar HELP haar dan.. Stuur haar 20 euro zodat ze een halstertje kan kopen en een wormenkuur.. Beetje haar vertellen wat ze moet doen en als het niet snel genoeg gaat nog gaan zitten zeiken ook.
Pak je auto en knap het zelf op.
Ze doet haar best!
Ik vind het ook lang duren, maar begrijp haar best. Ik zou nu ook naar die man gaan en vragen hoe of wat. Ik zou ook het halster doorknippen en een andere omdoen. Maar de een is de ander niet!

Pff..
Dank u

ZO!! Ik ben het helemaal met je eens, duidelijke taal, hopelijk houden ze nu eens op met allemaal hetzelfde te roepen.

TS ga zo door, je kan niet meer dan je best doen.