Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

), en daarna lekker naar APD
waarschijnlijk blijf ik dan bij een vriendin op stal slapen, de hele zondag mijn oude club aanmoedigen en schandalig veel geld uitgeven aan dingen die ik vast niet nodig heb.. 

* 
Samo schreef:Shanna mag natuurlijk (zoals aaaaltijd) weer als bijna laatste in de ring! weet haar tijden niet precies.. volgens mij einde van de middag.

Samo schreef:Shanna mag natuurlijk (zoals aaaaltijd) weer als bijna laatste in de ring! weet haar tijden niet precies.. volgens mij einde van de middag.

maar zijn er nog bokkers die foto's maken? Ik zou wel is graag weer is foto's willen hebben van mijn paardje

Shanna16 schreef:Kom je supporteren dus?

Easterlover schreef:Shanna16 schreef:Kom je supporteren dus?
Ja dúh!
Alleen als jij zaterdag heeeeeel aardig tegen mij bent en als je me met de scooter op komt halen
Michelle77 schreef:edit, ik heb met Shanna nummers uitgewisseld, dus een aantal van jullie zal ik wel ff meeten!
Ik ben er zaterdag ochtend ook, dan start de eigenaresse en op maandag start zij ook. Ik ga vandaag leuke kleurige kaplaarsjes kopen, dus daar ben ik aan te herkennen whaha

Shanna16 schreef:Michelle77 schreef:edit, ik heb met Shanna nummers uitgewisseld, dus een aantal van jullie zal ik wel ff meeten!
Ik ben er zaterdag ochtend ook, dan start de eigenaresse en op maandag start zij ook. Ik ga vandaag leuke kleurige kaplaarsjes kopen, dus daar ben ik aan te herkennen whaha
Ja met die 2 factoren zal het wel niet meer mis kunnen...
Hester, dus wij gaan zaterdag?
Mooi, dan gaan we gelijk even meeten Michelle

waarom niet eh 

Shanna16 schreef:Michelle77 schreef:edit, ik heb met Shanna nummers uitgewisseld, dus een aantal van jullie zal ik wel ff meeten!
Ja met die 2 factoren zal het wel niet meer mis kunnen...
Hester, dus wij gaan zaterdag?
Mooi, dan gaan we gelijk even meeten Michelle

)
(van mn broer..maarja, ik zet dan ding wel gewoon op mn hoofd
)