, ik stel Michele wel aan Barbara voor, aangezien ik beide dames ken
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, ik stel Michele wel aan Barbara voor, aangezien ik beide dames ken
. Anoukie schreef:Even ontopic, ik stel Michele wel aan Barbara voor, aangezien ik beide dames ken
.
?
) met een mix van zand en nog iets... Het B, L1+2 terrein wordt niet gedaan want dat is van de boer... Daar moeten na de ruiterdagen ook weer koeien op...
er zijn dr zat die dat doen!
? 
Anoukie schreef:Ik was eigenlijk van plan om een tent mee te nemen en daar in te gaan slapen, of is dat heel raar?
) AnoukShel schreef:
. AnoukShel schreef:
Casca schreef:Zullen we een lijst beginnen met wie er gaat, wanneer en wat degene rijdt??
Citaat:ja goed idee.

Citaat:1. Borrie01 (sharon) rij L1 bij de paarden. en kom de hele week.
2. Casca (Anne-lauren) rij B bij de pony's, pony's+paarden(mijn pony staat naast het terrein)
Anoukie schreef:Ik was eigenlijk van plan om een tent mee te nemen en daar in te gaan slapen, of is dat heel raar?
Citaat:1. Borrie01 (sharon) rij L1 bij de paarden. en kom de hele week.
2. Casca (Anne-lauren) rij B bij de pony's, pony's+paarden(mijn pony staat naast het terrein)
3. Michèle Boon, waarschijnlijk twee paarden en dan 1 in het M1 en 1 in het M2.
michele schreef:1. Borrie01 (sharon) rij L1 bij de paarden. en kom de hele week.
3. liselot kamphuis, als alles goed gaat elke dag 1 keer B paarden. paard slaapt thuis (ivm veulen) ik slaap op het terrein
LiSSy schreef:michele schreef:1. Borrie01 (sharon) rij L1 bij de paarden. en kom de hele week.
3. liselot kamphuis, als alles goed gaat elke dag 1 keer B paarden. paard slaapt thuis (ivm veulen) ik slaap op het terrein
4. Delanie Sterken, elke dag L1 dressuur en B springen. en om de dag met een ander paard L1/L2 dressuur. Paarden staan gewoon thuis en ik slaap thuis