Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vond hem erg goed en makkelijk lopen voor zo'n jonkie. Mooi aansprekend paard! liliputter schreef:maar wie heeft er foto,s of kan er alles over vertellen
ART_UMA schreef:Waar zat rukjeplukje eigenlijk op? Vond het geen lelijk paard.
Wouter24 schreef:Suzanne F. schreef:Ik vond hem zwaar tegenvallen zowel in beweging als in voorstellen.
Mwoah vind ik wat overdreven, vond het wel een fijn paard, zie Ed en Ted tien keer liever dan Uphill met ze betonnen bakkes....
Suzanne F. schreef:ART_UMA schreef:Waar zat rukjeplukje eigenlijk op? Vond het geen lelijk paard.
Rukje van der Heyden zat op Valeron, de Sandro hit x Houston.
Debzi schreef:Iemand Sandreo nog bijna achterover zien klappen met hetlosrijden? Wou wederom weer de ring niet in en HP had zijn handen vol en het ging bijna mis. (vloog half publiek in) met de zweep erachter ging het nog net. Nou, niet mijn type paard, fok liever met wat werkwilligers.... (watermill swatch xx ofzo... )
Zoro schreef:Marijkeeee schreef:Dus Wedding is niet door, nummeer 593 de Rhodium x Zirkoon, bale voor met kennis is dat.
Jawel Wedding is wel door