hej het was echt wel mooi alleen jammer dat sommige elementen precies op elementen in GOA leken, IK heb gewoon foto's gemaakt, alleen dan zonder flits, er werd onwijs veel geflitst, en het leek of dat ze paarden wat onrustig maakten op sommige momenten
maar er werd helemaal niks van gezecht dat jke niet mocht fotograveren ofzo
hmm ik ben nu ook wel benieuwd over dat fotograferen, want als het niet mag, laat ik mijn camera liever thuis { aangezien ik aantal uurtjes met de trein moet reizen}
hej ja ik heb het gedaan met nog tig andere ze zeggen er niks over zou er alleen rekening houden met je flits, want de paarden leken het niet zo al te prettig te vinden met al dat geflitst
Hoe vonden jullie het? Ik ga volgend jaar in april.
bedoel jij niet jumping? dat is in april.
ik zag vandaag nog reclame voor apassionata op de tv ze zeiden sms kerst naar nr: .... dus ik gesmst (weet ik veel, ik dacht misschien is het meerdere dagen) winnaars worden vrijdag gebeld stond erbij. dat kan toch helemaal niet? volgens mij was dat nog voor vandaag en morgen. en bedoelde ze afgelopen vrijdag dat de winnaar terug gebeld zouden worden. haha
ik ben net terug. en het was in een woord geweldig nog nooit zoiets moois gezien terwijl ik toch wel al wat gezien heb. ook in spanje zelf want ik doe zelf veel met andalusiers.
Het was echt SUPER! Echt een topavond! Heerlijke show, mooie paarden, knap sturende ruiters en nog komisch ook soms! Echt een aanrader! Zou morgen zo weer gaan! Vond het eigelijk veels te kort duren.
Hey! Ben ook net terug. Het was erg mooi, erg afwisselend! Van heel de wereld het moois bij elkaar gehaald en verwerkt in een top-show. Precies mijn ding!
En het mooiste? Tsja de Ezel he Ik blijf toch gek van ezels!