Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:@_Sammy_: de meesten worden door de stamboekorganisaties gevraagd om een show te rijden.
Anoniem schreef:Ik ga voor het eerst heen!
Was een verjaardagkadootje en ben erg benieuwd.
Ik ga op zaterdag ook naar de menavond.
Ben erg benieuwd klinkt allemaal erg leuk.
Oja, ik ga overigens gewoon in burger.....
DendroFleur schreef:Vandaag hebben we geoefend voor de appaloosashow. Wel spannend maar ook kicken als alles goed loopt. Heb er zin in en Juul ook (is altijd enthousiast).
Neonlight schreef:Hihi, fijn dat ik weet wat je aan hebt, herken ik je zeker!![]()
Zijn er ook nog mensen die naar Van de Heuvel/Van der Wiel dat weekend gaan? Hebben hun eigen paard en koets. Ik wil daar, als ik op tijd terug ben en mijn logees nog puf hebben, zaterdagavond nog even naar toe gaan. Is bij mij om de hoek namelijk.
OemmiejO schreef:DendroFleur schreef:
Vandaag hebben we geoefend voor de appaloosashow. Wel spannend maar ook kicken als alles goed loopt. Heb er zin in en Juul ook (is altijd enthousiast).
leuk!! wanneer rijden jullie?
Neonlight schreef:Hihi, fijn dat ik weet wat je aan hebt, herken ik je zeker!![]()
Zijn er ook nog mensen die naar Van de Heuvel/Van der Wiel dat weekend gaan? Hebben hun eigen paard en koets. Ik wil daar, als ik op tijd terug ben en mijn logees nog puf hebben, zaterdagavond nog even naar toe gaan. Is bij mij om de hoek namelijk.
Anzjuhlaa schreef:gaan jullie ook naar de menshow op zaterdag avond?
LittleWillow schreef:Anzjuhlaa schreef:gaan jullie ook naar de menshow op zaterdag avond?
Ik wel ja! Ben ik wel heel benieuwd naar eigenlijk...
phantompjuh schreef:*update
IndianRose,LoveWally,Bobbielover en ik komen zondag van 10 tot 6.