Julius, het paardje van het boktlogo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellamafia

Re: Julius, het paardje van het boktlogo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:52

zit gewoon met tranen in mn ogen ....
wat erg zeg ... veel sterkte (alsnog).
Veel liefs,

Patty

shaktike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 17:07

Djeez! Wat erg! Zit met tranen in men ogen dit te leze!
Sterkte!

wupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 17:42

ik wist niet dat dat jouw paardje was van het logo!
maar wat een zielig verhaal zeg
en nog super veel sterkte

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 03:22

Wat heb jij je verhaal mooi opgeschreven!!! Zit met tranen in mijn ogen. Ik hoop dat je je fijne herinneringen lekker kunt behouden!

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 11:01

hoij was echt mooi!

jammer dat hij zo moet gaan
sterkte!

mOontj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 11:37

Oh waarom moest het zo gaan Zo'n Prachtiig paardje dat moet overlijden. Het was een goede keuze van je dat je hem hebt laten inslapen , Als je dat niet had gedaan dan had hij moeten lijden ( maar dat weet ej natuurlijk wel.) Julius zal altijd bij je zijn. iik moest egt vreselijk huilen. Vanaf nu weet iik wie het paardje van het boktlogo is wat voor ergs hij allemaal heeft meegemaakt & wat voor moedig paardje het was

Veel sterkte verder

nicoletju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:14

zo ik liet even een traantje gaan, mij pony heeft een ernstige blessure ik hoef hem niet in te laten slapen maar als ik die beslissing zou moeten maken zo ik het precies het zelfde gedaan hebben.. ik vind het heel heel erg voor je maar ja dan moet je verder,, ik hoop dat er ooit een paard voor je zal zijn die net zo lief is!!!!

groetjes nicole..

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:27

*is even stil met tranen in dr ogen

Wat een diep ontroerend verhaal. Ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt.
Wel een enorme eer dat JOUN Julius het logo is van het o zo bekende bokt!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:41

Verschrikkelijk.
Ik wens je alsnog veel sterkte.
Het was een ontzettend mooi paard!

SjilliejJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:25

Echt super Jammer

19 April heb ik mijn liefste schatje ook moeten afgeven
hij was 5 jaar bij mij en hij was super koppig hij liet maar 1 iemand op zijn rug dat was ik .

we hadden echt een super band
het was super raar:

zijn darm was ontploft en had een hartslag van 90 dus oppereren was helemaal uitgesloten ik heb hem meteen laten inslapen omdat de pijn onmenselijk was als je paard heel luid kreunt van de pijn.

ik moest verder weg gaan zitten en de veearts sliep hem in
hij is toen blijven liggen en na een 10 sec opgestaan met zijn laatste kracht tot bij mij gekomen en dan op mijn schoot gaan liggen met zijn hoofd toen liet hij een hinnik en bleef in mijn ogen kijken daarna was het gedaan ik heb ook een foto van dat moment sommige denken Jezus wie neemt er nou een foto van z'n moment maar voor mij heeft die foto een grote waarde het waren onze gevoelens die samen kwamen.

Piroska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 10:11

*stilte*
Jeetje, wat een verhaal zeg! Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen! Wat het je dat verhaal mooi geschreven. Jeetje..... ik ben er echt stil van.

ssimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 10:25

* Stilte * ik ben toch wel even stil van dit verhaal en zit met tranen in mijn ogen, ik weet eventjes niet wat ik ervan moet zeggen, veel sterkte dat wel !

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 21:27

echt heel veel sterkte toegewenst , zit met tranen in mijn ogen , nu weet ik wie het leuke paardje is van het bokt logo . het was echt een prachtpaardje om te zien .

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:53

dondahsteen schreef:
jeetje wat leuk zeg!!!!!! Mooi beesie!

Leuk ?! ben je nie helemaal lekker ofzo !!! Weet je hoe zielig dit is. Ik heb Julius' dagboek gelezen op de site van Heike en ik heb echt medelijden met haar, en Julius natuurlijk. Ik vindt hem een prachtig paard en het is vreselijk dat hij nooit oud heeft mogen worden. Al was het kort, ik weet zeker dat hij een goed leven bij je heeft gehad, Heike.

zoweexina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:05

Kijk ik zit hier echt met tranen in mn ogen!!!ik wor daar zo verdrietig van hé!!!! egt brr veeeeel succes nog !!! Groetjes!

Tiara_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 12:57

Wat moet jij het moeilijk hebben(gehad)! Zeker omdat het nog zo'n jong paardje was met een heel leven voor zich
Heel veel sterkte!!! Wel een mooie "herinnering" aan je paardje... (bokt.nl)

kamilHoUwFj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:22

ahh wat een zielig zeg ik krijg er tranen van in mijn ogen zo mooi vertelt en wat een mOoi paardje is julius!
egt heel zielig

kamilHoUwFj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:28

wat een pracht paard wrrom gebeuren dit soort dingen nou word hier zo verdrietig van heel veel sterkte er mee nu weet ik wat t verhaal is achter t prachtige paardje van t bokt loge
marieke

Kleiine_Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 00:12

Wow Ik Zit hier Gwo0n Met Trane In M'n Oge ,,
Wat Moet Jij Je De Paar weke Na de hHand Echt Super Down Moete Gevoeldt Leef Echt met je mee ,,
Echt een Keii Mo0ii Paardje was Julius
Sterkte !!!
Xxx xxX Kiim

bowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:18

Hay Hay,
wat vreselijk voor je zeg. Ik zit net als iedereen denk ik, met tranen in mijn ogen, en zit bijna te janken. Ik moest een tijd geleden mijn paard verkopen, dei mijn ma en ik7 jaar hadden. We dachten een goede baas te hebben gevonden, niet dus.

Ze zou bokken, stijgeren, niet verkeersmak zijn, en paarden aanvallen. Dit heeft ze nooit bij ons gedaan! Miste ze ons? vertrouwde ze de nieuwe eigenaar niet. Ze dreigde haar naar de slager te brengen, als wij haar niet voor de volle prijs trug kochten. Dit konden we niet, we hadden haar verkocht omdat we geen geld genoeg hadden, dus zoveel hadden we niet meer. Ik weet niet of ze haar echt naar de slager hebben gedaan.... maar mis haar nog steeds heel erg, en kan nog steeds huilen omdat ik haar zo vreselijk mis

We hebben nu een nieuw paard, deze is al heel lang kreupel en ik wilde al zo graag weer eens normaal kunnen rijden. Nadat mijn andere paard weg was, heh ik dat heel lang niet gedaan. Vandaag kon hij amper lopen, het was net over, de kreupel heid:S

Dus was natuurlijk teleurgesteld, We waren net lekker een paar dagen aan longeren, en ging goed. Na lange tijd zou ik vandaag weer goed gaan rijden. Niet dus!

Groetjes Bo

Merdahn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:48

Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal en afscheid gelezen... Wat een verschrikkelijke tijd heb je door moeten gaan... Wat verschrikkelijk gewoon... Ik heb even een tekort aan woorden...

Het is wel het beste wat je voro Julius heb kunnen doen...

Sterkte ermee...
Heel veel sterke...

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 15:06

Jeetje Heike, uiteraard ken ik Julius en zijn verhaal al járen, maar ik zit nou toch weer te janken achter m'n pc. Stom he? Ook omdat ik precies weet hoe die klinieken enzo eruit zien. Bah!

Izolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:26

Ik had het al een keer eerder op je welsh site gelezen en toen kreeg k bij het ge verhaal en k kreeg ook kippevel ervan.En nu als k dan de foto's van hem ziet krijg k dat iedere keer weer.En hij was nog zo jong ook maar 1 ding zal je altijd houden en dat zijn de herinneringen .

groetjes

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 20:53

Net als vele andere bokkers zit ik hier na het lezen van jouw verhaal ook met tranen in mn ogen .....
Ik weet precies hoe jij je gevoeld moet hebben, 3 maanden geleden is mijn toppertje Temptation plotseling op 5-jarige leeftijd overleden en een maand later moest ik afscheid nemen van mijn allereerste pony Zorro die 17 jaar bij ons is geweest...
Toen ik je verhaal aan het lezen was kwam bij mij alles weer boven. Je hebt je gevoelens (verdriet, machteloosheid) erg mooi weten te verwoorden en je hebt de juiste keus gemaakt voor Julius... Gelukkig heb jij erg goede herinneringen aan Julius, net als ik die heb aan Temptation en Zorro.

_Dorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 12:22

ik kreeg echt kou van je verhaal en zat met tranen in mijn ogen! Hij was echt een prachtdier!