Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo'n Prachtiig paardje dat moet overlijden. Het was een goede keuze van je dat je hem hebt laten inslapen , Als je dat niet had gedaan dan had hij moeten lijden ( maar dat weet ej natuurlijk wel.) Julius zal altijd bij je zijn.
iik moest egt vreselijk huilen. Vanaf nu weet iik wie het paardje van het boktlogo is wat voor ergs hij allemaal heeft meegemaakt & wat voor moedig paardje het was

dondahsteen schreef:jeetje wat leuk zeg!!!!!! Mooi beesie!
ben je nie helemaal lekker ofzo !!! Weet je hoe zielig dit is. Ik heb Julius' dagboek gelezen op de site van Heike en ik heb echt medelijden met haar, en Julius natuurlijk. Ik vindt hem een prachtig paard en het is vreselijk dat hij nooit oud heeft mogen worden. Al was het kort, ik weet zeker dat hij een goed leven bij je heeft gehad, Heike.
egt brr veeeeel succes nog !!! Groetjes!
Zeker omdat het nog zo'n jong paardje was met een heel leven voor zich
wrrom gebeuren dit soort dingen nou
word hier zo verdrietig van heel veel sterkte er mee nu weet ik wat t verhaal is achter t prachtige paardje van t bokt loge
xxX Kiim 
ge verhaal
en k kreeg ook kippevel ervan.En nu als k dan de foto's van hem ziet krijg k dat iedere keer weer.En hij was nog zo jong ook maar 1 ding zal je altijd houden en dat zijn de herinneringen .