Vandaag voor de 3e keer op wedstrijd geweest, de eerste keer op gras. Het terrein lag pal naast een doorgaande 80 weg, en daar kwam veel verkeer over. Met zware en minder zware motoren. Jody was op haar heetst, moest hier en daar wel alle zeilen bij zetten. Toen ze ook nog het gerammel van een wagen bij de vaardigheid hoorde gaf ze eigenlijk even op. Ze begon te hupsen en verliest dan de verbinding met mij. Alsof ze de hoorn er op gooit

Gaandeweg werd het wel beter. In allerijl waren we wel vergeten proppen te draaien. Gelukkig train ik thuis ook vaak op gras, zonder proppen, en het was mooi droog. Ze liep er niet anders door.
In een proeven was nog wel wat spanning. Mijn doel was echt om haar vertrouwen te geven dat dit niet anders was dan de wedstrijden binnen. En dat er geen enge dingen gebeuren. Ze is trouwens totaal niet kijkerig, heel fijn. Fysiek kan ze dit ook echt met 2 vingers in de neus. De uitdaging zit em in het mentale stuk. Vertrouwen in mij, zichzelf en de omgeving.
Gelukkig kon ik prima door de proeven komen en leek ze het spel te herkennen. Alleen al daarom was ik heel tevreden. Toen kregen we een punten terug: 195 en 190! Hoppaaa! We hadden twee keer de eerste prijs

Wauw.. wat een mooie stijgende lijn en nu op onze 3e wedstrijd al 2 keer eerste! Het deelnemersveld was niet heel groot, maar toch! We hebben nu alweer 7 winstpunten. We blijven sowieso tot en met medio juni in de B rijden, daarna kijken we wel weer. We hebben nu in mei nog 2 wedstrijden en in juni nog 1 wedstrijd gepland.
Het was trouwens een hele gemoedelijke wedstrijd in Hippolytushoef. De sfeer was fijn en de mensen vriendelijk