Emma_evg Echt wel, zo harmonieus en fijn om te kijken! Geweldig paard ook. Ik hoop ook echt op een medaille voor haar!
Anoniem
Geplaatst: 22-08-19 21:07
Iemand een idee waarom beide scores (linksonder) steeds worden aangepast? Dacht dat het ging om de ruiter die nu eerste in de ranking staat, en de ruiter die nu rijdt. Maar gereden scores (ruiter die nu eerste staat) wordt niet aangepast lijkt me. Proef is al geweest, dus de punten zijn bekend. Wie kan deze topsport-dressuur-leek op weg helpen?
N0a
Geplaatst: 22-08-19 21:08
Dat zijn de scores na elk onderdeel. Het wordt dus vergeleken met de score van de gene die eerste staat.
Score loopt dus mee. De ruiter die 1e staat had bijv na de piaffe 80 % maar na de passage 79% het veranderd dus per onderdeel. Weet niet of ik het zo goed uitleg of je het ook snapt
Ohh oke, heb er zelf bijzonder weinig verstand van allemaal haha
FriesWytske
Geplaatst: 22-08-19 22:16
Erg jammer van Sönke. Was tot de fouten een hele mooie proef. En Edward had weer zijn handen vol aan Zonik. Daardoor gingen de piaffes niet zoals hij ze kan. Voor wie zich weer stoorde aan het stanggebruik van Edward, die mag ook even naar Isabelle kijken. Want die had hem ook behoorlijk eraan hangen. Vond dat die voor de uitgestrekte draf wel weer erg hoge punten kreeg.
En Anne mag net niet kür rijden met haar 18de plek.
Ze heeft ook meerdere malen bijna een losse teugelvoering waar Edward dat paard zowat in de houtgreep heeft.
Echt niet vergelijkbaar......
sorbetje
Geplaatst: 22-08-19 22:36
Ik vond de proef van zonik helemaal niet zo fijn, elke gemiddelde m/z ruiter had commentaar tegen de hand kunnen terug vinden op zijn protocol. Dat terwijl Edward echt wel een vakman is jammer. Met de laatste lijn als hoogtepunt. Schneider heb ik echt wel van genoten. Werth heeft haar paarden er fijn aan staan, dat vind ik bewonderingswaardig om in al die jaren met verschillende paarden zo presteren. Zeker niet haar beste proef maar ook zeker niet onverdiend.
Laatst bijgewerkt door sorbetje op 22-08-19 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt