10 jaar [naam] ~ The goal isn't to live forever...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hilly200

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 21:10

Aaah bah! Heel veel sterkte!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 21:11

Ik weet niets meer te zeggen.. het leven is zo oneerlijk.... gewoon even een hele dikke knuffel :(:) :*

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 01:17

Zoals Kim het verdiend: in the picture. :(:)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 01:35

Uitgelicht! 100% verdiend <3 :(:)

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 01:43

Wat moeilijk want je houdt zoveel van haar. Ik wens jullie een mooie zomer en enorm veel sterkte. Ze zal altijd bij je zijn.

evilkaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 01:57

Ach die lieve kim:( heb al jullie topics gevolgd en kijk al heel lang naar jullie filmpjes, zelfs m'n vriend is mede door kim een enorm paarden liefhebber geworden. Ik wens jou,Maarten en de paardjes heel veel sterkte en kracht. Geniet nog even van elkaar nu het nog kan. Wat een geweldig paard

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 02:27

Weet niet wat ik moet zeggen :(
Wat een vreselijk moeilijke beslissing, maar wel een eerlijke. Dikke knuf Tineke :(:)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 06:35

Sommige paarden kom je tegen op bokt, en die blijven meteen hangen. Ik ben er tot nu toe een handjevol tegen gekomen, en Kim is er daar een van.
Ik ben blij dat ik haar zoveel heb mogen zien, op een vriendelijke en geliefde manier :(:)

Sterkte..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 07:25

Lieve Maarten en Tineke, wat vreselijk om zo kort na jullie tienjarig jubileum dit te moeten lezen. Die tien jaren waren niet zomaar jaren, wat hebben jullie samen een hoop meegemaakt en wat kunnen jullie, ondanks deze ontzettend zure appel waar jullie straks doorheen moeten bijten, ontzettend trots zijn op wat jullie samen hebben bereikt en waar jij nu staat in het leven Tineke. Ik wens jullie nog een zo lang mogelijk gelukkig samenzijn de komende tijd. Pluk elke dag en geniet van elkaar. Kim heeft en zal altijd een heel speciaal plekje in jullie hart houden. Ze heeft zo iets bijzonders over zich, een paard dat mensen kan raken zonder haar daadwerkelijk te hebben leren kennen. Heel veel plezier en nog mooie momenten gewenst.

frutsel05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 07:40

Mooie foto's maar wat een vervelend vooruitzicht. Geniet nog maar volop zolang het kan! En hoop voor jullie dat dat nog zo lang mogelijk is.

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 07:59

even geen woorden meer xxxxjes
sterkte en GENIET.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:26

Wat mooi, nog een laatste keer in uitgelicht. <3

Allemaal bedankt voor de lieve reacties. :o
Ik kan niet genoeg woorden vinden meer voor wat Kim voor me betekent, maar ik ben blij dat sommige van jullie dat zo perfect weten te omschrijven.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:31

Arme Kim.
Hopelijk draagt haar zoon deze rotziekte niet bij zich.

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:26

Ach wat een droevig nieuws! Ik kan me bijna niet voorstellen hoe het moet voelen om je beste vriendin bijna te gaan verliezen... Sterkte!

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:36

Vreselijk nieuws. Sterkte en geniet nu het nog kan! Y;(

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:51

Heel veel sterkte Tineke en Maarten!

Een onderdeel van je gezin verliezen is nooit makkelijk, helemaal niet als ze zo'n grote afdruk achterlaten.
Kim haar doel op aarde zit erop, ze heeft jullie gebracht daar waar ze jullie brengen moest. Nu is het voor haar tijd om jullie te laten zien dat jullie dit samen kunnen al zal het niet makkelijk zijn.
Geniet nog van de laatste zomer met haar in jullie midden. Maak nog meer mooie herinneringen om te koesteren.

Those we love won't go away,
They walk beside us day by day.
Unseen, unheard, but always near,
Still loved, still missed and very dear.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:03

Ach wat treurig nieuws dit voor jou Maarten en vooral voor Tineke. Gelukkig hebben jullie elkaar om dit samen te delen en volgens mij zit het wel goed tussen jullie.
Kim is speciaal voor je Tineke, waardoor het afscheid nemen straks heel pijn zal doen. Ik hoop dat je spoedig daarna ook de vreugde en dankbaarheid mag voelen dat je zo'n speciaal paard hebt gehad dat jou zoveel heeft gebracht waaronder o.a. Maarten.
Jullie zijn, zo heb ik de indruk, een leuk fijn stel, je bent enorm innerlijk gegroeid Tineke en hoe erg ook, ik denk dat je dit verlies samen met Maarten aan zult kunnen. Je mooie grote Beer, die zo lijkt op zijn moeder zal je nog vaak aan haar herinneren. Dat is goed zo. Dat is het leven. Zo gaat dat, geluk en verdriet liggen vaak zo dicht bij. Sterkte met alles jullie. En Tineke, echt geloof me dit komt goed, ook al zul je jezelf enorm verdrietig (gaan) voelen en zal het gemis van dit speciale paard altijd ergens in je blijven. Bijzondere paarden hebben nu eenmaal zo'n bijzonder plekje bij hun eigenaren en ik denk dat Kim zo'n speciaal paard voor jou is.
En terecht in uitgelicht!

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:18

Wens jullie nog een goede laatste zomer met Kim. Sterkte.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:40

Ik vindt dit echt zo vreselijk voor jullie, jullie zijn echt zo goed voor jullie paarden !! :(
Ik zou de foto's van kim echt onwijs veel gaan missen. ze is een knappaard. Geniet van deze zomer !! en maak zoveel foto's als je kunt van haar ! maar vergeet zeker geen foto samen met kim te maken ! :(:)

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:47

Wat schrik ik van dit nieuws zeg! Zit echt met tranen in mijn ogen naar de prachtige foto's te kijken. Dé Kim, wiens topics ik altijd met zoveel plezier heb gevolgd. Onwijs veel sterkte gewenst voor jullie!! Ik denk aan jullie!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:07

Nee :( Wat een verdrietig nieuws!
Ik wens jou en Maarten heel veel sterkte! :(:) Y;(

xxxx

dabbo19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:14

juliie trefen het ook niet sterkte Y;(

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:27

Jeetje Tineke ( en natuurlijk Maarten) ik lees nu je berichtje pas. Wat ongelooflijk k*t zeg.

Ik weet dat jullie er alles aan zullen doen om het Kim zo comfortabel mogelijk te maken en goed naar haar te kijken en beslissen wanneer nodig. Maar wat een verdriet om te weten dat jullie haar straks moeten laten gaan. Je meissie, je steun in hele moeilijke tijden. Ze zorgde ervoor dat jij weer opkrabbelde en doorging.
Maar ook Kim weet dat jij nu sterker bent!
Dieren horen net als ons gewoon 80 te worden.

Heel veel sterkte voor jouw en Maarten, dikke knuffel.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:32

Lieve Tineke en Maarten,

Wat ontzettend naar voor jullie zeg. :(:) Ik kreeg overal kippenvel toen ik het topic las. Jullie zijn topbaasjes, echt waar! Kim had zich denk ik geen betere mensen kunnen bedenken, die zoveel voor haar over hebben en haar het beste gunnen.
Veel sterkte voor jullie Y;(

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:41

Schiet gelijk vol bij je topic..ik ken jullie helemaal niet, maar lees wel regelmatig je topics. En daar spreekt altijd zoveel liefde uit. Heel veel sterkte en ondanks het verdriet een prachtige zomer gewenst samen!