Ik ben een paar weekjes terug met mijn pony naar de zandverstuiving geweest voor het eerst. Oortjes konden niet naar achter Helaas kwam het op den duur met bakken uit de hemel, binnenkort nog een keertje overdoen met een zonnetje
Vandaag na het rijden even de stoute schoenen aangetrokken en alleen naar buiten gegaan. We zijn niet ver gekomen want haar maatje begon te hinniken waarna Gigi ook ongecontroleerd begon te hinniken... maar verder was ze erg braaf!
Zelf vandaag ook een ritje gemaakt en ..... fototoestel vergeten .... Al moet ik nog wel proberen of het foto's alleen maken ook gaat lukken plus dat ik nu een extra balans "teugel" heb
Vandaag op de Leusderheide, onderweg naar een fotoshoot met Marlies Trap (Bellatrix) Voor de eerste keer helemaal alleen met haar naar buiten (de eigenaresse was wel ff mee op de fiets), ging zeer goed. Ze schrok maar twee keer van een onverwachte pokemon die ineens opdook uit de bosjes. Dus het was ook een overwinning voor mij
silby
Geplaatst: 02-09-17 08:50
Goed gedaan meiden! Is toch altijd spannend ff om dan alleen maar buiten te gaan...
Ik ben gisteren na de training ook alleen buiten uit wezen stappen, meneer vond het wel wat spannend maar deed het erg braaf, heel ander uitzicht zo na al die bosritjes
Hier ook, onze buitenrit perfect getimed! Voor de zekerheid ons gebruikelijke rondje iets ingekort.
Laatste kilometer begon het al flink te waaien. Flint leek wel een punk-paard met zn manen recht omhoog gewaaid En de eindeloze regen begon toen we nét de stal binnen liepen!
Zelfs zijn oren zijn nat Marinda, ze zijn zoveel donkerder dan wanneer ze droog zijn
Chasey
Geplaatst: 15-09-17 09:38
Wat een nattigheid allemaal. Om in het watersfeertje te blijven... Voor het eerst over een stuw met kolkend water, hij deed het super braaf! Wel met een goede hulp voorop natuurlijk.
Voor het eerst alleen een foto gemaakt met een rustige stilstaande Beer. Vraagt nog wel enige oefening (& ook het op de computer en in het topic krijgen ) Tijdens het ritje wel proberen al het groen wat enorm gegroeid was te pakken te krijgen. Wel hele erge natte oortjes ...