lekkere zachter stoelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joolien schreef:Ik kijk nu de dressuur terug, maar dat van Madelein witte vrees is ook niet om aan te gluren zeg. Ze zit niet eens recht![]()
Vind sowieso de kwaliteit van de dressuur om te huilen... pfff.

Barbabientje schreef:Joolien schreef:Ik kijk nu de dressuur terug, maar dat van Madelein witte vrees is ook niet om aan te gluren zeg. Ze zit niet eens recht![]()
In real life was het tenenkrommend, ik kreeg zelf pijn in m'n mond
Iets met geen lengtebuiging, piaffeerd met het voorbeen echt veel te ver terug. enkele galopwissels om de pas, beweegt ie ontzettend van links naar rechts, ook weer gemis van lengtebuiging. Zet überhaupt zijn achter benen veel te ver onder de massa in de draf. En dat krijgt 80%.Joolien schreef:Ik kijk nu de dressuur terug, maar dat van Madelein witte vrees is ook niet om aan te gluren zeg. Ze zit niet eens recht![]()
Jillsil schreef:Joolien schreef:Ik kijk nu de dressuur terug, maar dat van Madelein witte vrees is ook niet om aan te gluren zeg. Ze zit niet eens recht![]()
Wij vonden het opvallend dat de ruiters die rustig reden, zonder trekken, zagen en zonder de sporen bij een paard door zijn vel te drukken veel beter reden. Prachtig voorbeeld; Hans peter Minderhout en Flirt. Daar leek het gewoon alsof hij niets deed. Doodstil zat hij.
Op de terugweg hadden wij het er nog over watvoor beeld je zou krijgen als een stang geen verplicht onderdeel is. Wat weten mensen er dan uit te halen
Joolien schreef:Jillsil
[quote="Joolien schreef:Ik kijk nu de dressuur terug, maar dat van Madelein witte vrees is ook niet om aan te gluren zeg. Ze zit niet eens recht![]()
Wij vonden het opvallend dat de ruiters die rustig reden, zonder trekken, zagen en zonder de sporen bij een paard door zijn vel te drukken veel beter reden. Prachtig voorbeeld; Hans peter Minderhout en Flirt. Daar leek het gewoon alsof hij niets deed. Doodstil zat hij.
Op de terugweg hadden wij het er nog over watvoor beeld je zou krijgen als een stang geen verplicht onderdeel is. Wat weten mensen er dan uit te halen
Joolien schreef:Dat leek dan misschien vanaf de tribune, maar net op tv had hij bijzonder veel kracht op de voorkant staan. Maar idd, het zag er wel rustiger uit.
Ik heb het terug gezien op Eurosport.