Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op zich wel fijn dat ee geen kermis herrie is maar dit afzetten met maar 2 in/uitgangen is naar mijn mening belachelijk ! Jolene85 schreef:Ik ben er al en alles staat klaar maar; genoeg voer en water...maar wat n klein gedeelte! Ben wel erg geschrokken vd weinige ruimte; was vroeger er overal paarden tot 2 velden vol en de zijstraatjes ook is alles afgezet op 1 veldje! Qua 4kante meters denk ik net zo groot als de Bemmelse markt.. word er wel wat verdrietig vanOp zich wel fijn dat ee geen kermis herrie is maar dit afzetten met maar 2 in/uitgangen is naar mijn mening belachelijk !
SaraViavia schreef:paramuse schreef:Dan ben ik blij dat we er toch op tijd naar toe gaan! Eerst op zoek naar mijn warme kleren en dan rij ik door naar stal om te helpen pony's op de wagen te zetten. Ben benieuwd hoe het is dit jaar, vorig jaar vond ik het een hele mooie markt
Wat nemen jullie mee?
abeltje_xx schreef:Helaas kunnen mijn beide vriendinnen pas tegen de middag daarheen, ik wilde al eerder. Zijn er mensen die vroeg gaan waar ik mee kan? Ik kom uit Lewenborg in Groningen.
Lijkt me vooral leuk als er mensen zijn die daadwerkelijk iets willen kopen, om daar eens bij te zijn.
Meerijden is fijn, maar ergens afspreken is natuurlijk ook prima. Stuur maar pb!