Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij staat natuurlijk veel op stal
biscaya schreef:loez schreef:Ik lees vanaf het begin al mee en allereerst wil ik jou mijn complimenten geven over hoe je alles aanpakt!
Ik snap goed dat je alles thuis last gebeuren. Zo'n paard moet je nu niet eens willen vervoeren. Voor Total niet, voor jullie niet, voor niemand niet. Ik denk dat je er nu veel beter aan doet. Lekker op z'n eigen plekje.
En zie zelf, langzaamaan knapt hij op!
Alleen aan je manier van typen lees ik al dat dit paard helemaal niets te kort
Komt en strak in de gaten gehouden wordt door zowel jou, Als de mensen om je heen! Top!
Niks aan trekken van de rest wat gezegd wordt zou ik zeggen, volgens mij ken jij je paard het beste en weet je prima wat je doet!
Ik duim mee dat Total snel opknapt! Maar hij heeft al flinke vorderingen gemaakt. Klinkt als een echte vechter die er nog voor wil gaan

. Justme_Lisaa schreef:Hier een stille meelezer die even onder de meeleessteen vandaan komt!
Allereerst wat onwijs fijn dat Total weer vele stappen vooruit maakt, las vanaf het begin mee, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vreesde dat het de andere kant op zou gaan. Maar super leuk voor je, een mooier kerstcadeau en [ondanks de ogenschijnlijke stress die je ervan hebt gehad] een goede start van 2016 met een weer redelijk gezondheid paard!
Daarnaast irriteer ik me er ook aan dat de dan wel klophengst discussie steeds weer opgehaald wordt. Dit is toch niet de plek om dat te beslissen, dat was toch niet de essentie van het openen van dit topic?! Hoe dan ook, ik krijg het idee dat Biscaya een bepaald punt wil maken of zijn/haar mening erdoor wil duwen. Misschien moet je het op een ander plekje gaan doen, dan kan de rest inclusief mijzelf onwijs blij zijn voor de TS dat het weer steeds beter gaat!
Ik ben benieuwd naar de volgende updates TS, hopelijk blijft deze stijgende lijn erin zitten voor jullie beide.
Ik las al eventjes mee!