Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 14:35

Freakish: ik heb geld los gegeven zonder daarvoor iets terug te krijgen. Daarnaast zijn die mensen die mer die rit meededen toch weer gesponsort door derden?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:38

De PR pagina op FB is benaderd door hart van nederland en er wordt gevraagd om een contactpersoon mogen mensen zich geroepen voelen :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:35

Zo, dit is geen nette manier van handelen vanuit de organisatie! Als er geld is ingezameld, dient het ook te worden gestort.

Wat mij wel van het hart moet, ik begrijp dat iedereen tot op het bot beledigd is, maar de dame in kwestie blijft wel een mens van vlees en bloed. Draaf niet te ver door met het naar beneden trekken van deze persoon.

Als ik hier kijk en op de FB pagina, vind ik wel dat er een aantal mensen er een dagtaak van maken om haar zo slecht mogelijk af te schilderen.

Just my 2 cents. Ik bekijk het toch vanuit een menselijk aspect.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:51

Wat is jullie doel?
Haar zo zwart maken en door het slijk halen dat ze straks geen baan meer heeft?
Dan gaat er sowieso niks betaald worden. Met gevolgen van dien, wat zo krijg je iemand wel depressief.
Hoop dat jullie jezelf nog aan kunnen kijken als er wat ergs gebeurd.

Er worden aan alle kanten verhalen verzonnen om haar maar zo zwart mogelijk te maken.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:04

Niet mijn intentie :) enige intentie is dat geld op de juiste plek krijgen. En op dit moment is CL volgens mij gewoon schuldig aan verduistering en dat heeft ze toch zelf veroorzaakt.

Ik blijf erbij dat het mij wijs lijkt dat ze zelf openheid en duidelijkheid heeft over de situatie. Want anders gaan er inderdaad verhalen de ronde doen die mogelijk niet kloppen. CL kiest er echter zelf voor dit niet te doen....

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:10

Er wordt belachelijk gereageerd en die mensen zouden de ogen uit hun kop moeten schamen.

Maar daarbij is er ook een hele grote groep die gewoon graag de waarheid en openheid wil. En als je je blijft verschuilen lok je die relschoppers alleen maar verder uit hun hol...

Ik snap heus wel dat cl liever 0.0 contact meer via social media heeft, geef ik haar groot gelijk in. Maar misschien is het toch verstandig om eens een goede uitgebreide verklaring te sturen (en dan alleen wat zei zelf kwijt wil want financieel gaat het niemand eigenlijk aan). Maar geef mensen wat duidelijkheid. En dan vanuit jezelf en niet vanuit je vrienden/kennisen want dat werkt blijkbaar gewoon voor geen meter want ondertussen ontstaan er steeds meer broodje aap verhalen en de mensen die niet uit zijn op hommelus die weten op den duur ook niet meer wat ze moeten geloven.

Ik vind het onwijs sneu en triest van de mensen die zich zo gedragen en iemand helemaal het leven zuur willen maken, kijk in de spiegel want zelf wil je ook niet dat mensen zo met jou omgaan. Helaas blijft het zo dat er altijd een paar rotte appels tussenzitten en een hele boel mensen zich op laten jutten door die groep.

Met dreigen en zwartmaken bereik je niks, maar ik ben wel van mening dat het nu eindelijk allemaal eens duidelijk moet worden.
Sluit me aan bij maartje haar bericht!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:26

Mee eens duality
Fijn dat het merendeel hier ook zo denkt.

Ik wil niemand van de organisatie vervelend benaderen mocht het zo over komen mijn excuses.

Ik probeer het voor iedereen positief te houden

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 14:11

Wij als moderatorteam hebben uitgebreid overlegd over wat we met dit topic zouden doen. Enerzijds begrijpen we jullie frustratie maar al te goed en willen we jullie uitlaatklep en update/overleg-plek niet wegnemen, maar anderzijds kan dit probleem gewoon niet besproken worden zonder echt persoonlijk te worden. Omdat wij het op Bokt niet toestaan dat er zo over iemands privésituatie wordt gesproken hebben we besloten dat het nu tijd is voor een slotje.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:14

Wij als moderatorteam willen geen updates plaatsen over deze kwestie omdat we nergens een kant willen kiezen en ons er ook niet in (moeten) willen mengen.
Voor degenen die wel nog geïnteresseerd in updates plaats ik op verzoek een link naar de nog actuele Facebook-pagina;
https://www.facebook.com/Weride4pinkribbon2.0/

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:18

We hebben begrepen dat bovenstaande facebookpagina niet meer bestaat. Voor zover ik kan zien is deze pagina nog wel actief; https://www.facebook.com/groups/473143439538264/
Meer updates kunnen we jullie helaas niet geven omdat wij zoals gezegd als Bokt buiten deze kwestie staan.