Vind het ook heel lief dat ze echt bij je blijven,

Veel sterkte met het herstel van die aardig harde klap!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunrise19 schreef:Tof van je dat je zo aardig reageert
Sunrise19 schreef:Sure_lee schreef:Ik heb geen kinderen. Maar ik vind het echt een beetje apart dat dat uit zou moeten maken.
Mijn zus is ook gestopt met rijden toen ze een kindje kreeg. Paard verkocht en nooit meer op een paard gestapt. Ze vond het risico te groot. Prima, haar keuze hoor. Maar ik volg dat niet echt.. Vervolgens begint ze met polefitness... Nou daarmee kun je ook je nek breken als je op je kop in zo'n paal hangt..
Je leest niet? Bewust ALLEEN op een pony zo gaan zitten die bekend staat dat deze bokt.. Need I say more? Dat is BEWUST risico's opzoeken.. In alles wat je doet zitten risico's, maar bewust opzoeken is een ander verhaal..
Sunrise19 schreef:@Sure_lee: Je mag best koppig blijven hoor, hij deed het inderdaad niet meer. Betekend niet dat hij het NOOIT meer doet. Een pony met zo'n verleden zou ik voorzichtiger mee zijn ja.
Blijkbaar moet jij eerst zelf kindjes krijgenOf misschien eens met je zus praten? Misschien dat zij jou wel duidelijk kan maken waarom.
Sunrise19 schreef:@Sure_lee: Je mag best koppig blijven hoor, hij deed het inderdaad niet meer. Betekend niet dat hij het NOOIT meer doet. Een pony met zo'n verleden zou ik voorzichtiger mee zijn ja.
Blijkbaar moet jij eerst zelf kindjes krijgenOf misschien eens met je zus praten? Misschien dat zij jou wel duidelijk kan maken waarom.
Sunrise19 schreef:Enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat dit soort dingen inderdaad kunnen gebeuren. Maar bewust risico's nemen vind ik iets anders. Heeft niks met doordraven te makenMeer met het feit dat ik niet snap waarom je bewust een risico neemt.
Soesita verwoordt heel mooi wat ik bedoel