Ik wou extra vroeg opstaan, rondje markt en dan door naar werk. Je raad het al, verslapen
Mensen die nog leuke pony's of opknappertjes hebben gescoord?
abeltje_xx
Geplaatst: 20-10-15 08:19
Ik ga over een uurtje op weg, heb ook nog een vriendin kunnen strikken met auto dus hoef niet eens met het ov
wij komen ergens na tienen aan dus, we gaan alleen maar voor de leuk dus hoefden gelukkig niet zo vreselijk vroeg op! Maar wel respect hoor voor de mensen die het doen, ik heb het vroeger wel gedaan met een kleinschalig marktje in de buurt en het is wel altijd heel erg leuk.
Ik werk nog even ontbijt naar binnen en dan komen wij ook die kant op. Moet er ook niet aan denken om er al zo vroeg uit te moeten, vind dit al vroeg zat
Ik ben net geariveerd Mensen echt waar als het kan ga op de fiets! Er staan al zoveel auto's het is haast onmogelijk om nog een redelijke parkeer plek te vinden!
Wij waren er om 6:20, maar vonden er persoonlijk niks leuks tussen staan . Maarja wij zijn ook niet van de koudbloeden . Wel erg leuke veulens gezien maar daar waren we niet echt naar op zoek
Hagar_Helga
Geplaatst: 20-10-15 09:10
Veel plezier allemaal. Ik ben erg benieuwd naar de verhalen en aanwinsten.
De handelaar die bij ons op stal staat is er ook met 15 paarden heen. Zitten echt leuke tussen. Ook een gave tinker terwijl ik daar niks mee heb. Ben benieuwd waar ze vandaag mee thuis komen.
ilaan
Geplaatst: 20-10-15 09:47
Ik had het voornemen ook te gaan maar ik ben nu pas uit bed en het is voor ons 1,5 uur rijden...
Die planning van mij haha Heeft nu weinig zin om te gaan nog denk ik zo. Ach volgend jaar beter!
Laatst bijgewerkt door ilaan op 20-10-15 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 20-10-15 09:48
Wij staan voor Tynaarlo in de file al
Bhodi
Geplaatst: 20-10-15 09:49
Ik vond het niet heel bijzonder, her en der wat leuks, maar mwaah. Ik zocht ook niks, dus dan kijk je er ook anders naar denk ik
Ik ben al even terug. Was er al om 6 uur. Ik vond er weinig leuks staan. Had het idee dat er ook minder paarden stond als andere jaren. Het was de bedoeling om vanmiddag de warenmarkt nog over te gaan, maar vriendinnetje laat het een beetje afweten.
Set_Elkol
Geplaatst: 20-10-15 10:25
Ik vind het aanbod ook niet bijzonder. wel leuke palomino's geizien waarvan een bonte in paardenformaat met een maanoog. Ook mooie ezels en een trekpaard met bijzondere gele ogen.
MelanieB
Geplaatst: 20-10-15 10:38
Had wel 2 leuke welshjes gespot, 1 gave schimmelhengst, maar die was al snel vd markt af, en stond nog een leuke zwarte met beetje grillige bles en witte benen, erg grappig dier, 1,5 jaar.
Oh en 1 gaaf valk welsh veulentje, stond naast ander valkje, maar vond 1 van die 2 erg leuk.
Ook nog een trap van een k..fries gehad, verkeerde tijd, verkeerde plek, gelukkig stond ik niet té dichtbij maar doet flink pijn. Zag 'm daarna naar nog meer uithalen, lekker veilig op de markt zetten als ie mept.
Mooi 4 halsters meegenomen, kunnen ze weer een jaar vooruit, lekker goedkoop 3,95 ps. van HH. Had ik vorig jaar ook meegenomen, zijn nog steeds heel dus fijn.
fique
Geplaatst: 20-10-15 10:39
Oh de leukste staat nog thuis
Set_Elkol
Geplaatst: 20-10-15 10:42
nouja als ik een paard was dat niet mepte zou ik op zo'n markt alsnog gaan meppen, ik zou niet de handelaren de schuld geven. Ik let daar altijd erg goed op om ergens dicht achter te komen, als dat even niet kan dan wacht ik even. Maar het blijft natuurlijk vervelend, beterschap.