Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er zijn vast meer mensen die op de camping staan? Hoe doen jullie dat met spullen (voor de paarden)? En bijvoorbeeld eten en drinken, kopen jullie alles bij de bar/delifrance/duitser?
ralphtdw schreef:Wij zitten dan in vrachtwagen maar wij kopen gewoon bij de supermarkt in anders is niet te betalen. Of keer uiteten en zelf eten klaar maken en natuurlijk wat op terrein eten.
En hebben 2 concourskasten die op slot kunnen.
Maar denk dat de meeste gewoon in de auto leggen of in de tent want er zijn geen zadelkasten dacht ik waar je je spullen in kwijt kan.
Zelf nemen wij ook 10 balen hooi mee Rn krullen want is ook duur om tr kopen op terrein
Maar wij hebben een extra 2 paards vrachtwagen mee voor opslag.
odessa96 schreef:Ik zie dit topic nu pas maar ik ben er ook weer dit jaar! Ik start 2 friezen, een jonkie in het L1 en mijn andere in het zzlicht.
Mijn zusje start ook 2 paarden, 1 bitloos in de B en de ander in de klasse Z2.
Ik start dinsdag donderdag en vrijdag en mijn zusje maandag woensdag en vrijdag (1 proef) en op zaterdag
Ik ben er al vanaf volgende week donderdag want ik ga met een leerling mee naar het ponyweekend. Ze springt 2 pony's in de klasse Z. Hopelijk wordt het mooi weer
anders was ik zo alleen
Uweiss schreef:ralphtdw schreef:Wij zitten dan in vrachtwagen maar wij kopen gewoon bij de supermarkt in anders is niet te betalen. Of keer uiteten en zelf eten klaar maken en natuurlijk wat op terrein eten.
En hebben 2 concourskasten die op slot kunnen.
Maar denk dat de meeste gewoon in de auto leggen of in de tent want er zijn geen zadelkasten dacht ik waar je je spullen in kwijt kan.
Zelf nemen wij ook 10 balen hooi mee Rn krullen want is ook duur om tr kopen op terrein
Maar wij hebben een extra 2 paards vrachtwagen mee voor opslag.
Wat kost hooi op het terrein? Ik dacht mij iets te herinneren van €10,- per baaltje toch?
En hebben jullie dus ook een gaspitje mee waar je het eten op kan klaarmaken?