Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Interessant!
Ik grondwerk heel veel met r en dat gaat fantastisch.
Van mo dr verleden is 2 jaar onbekend. Feit is dat ze littekens heeft, 1 onder haar buik van flank naar flank. Dit is ergens tussen 0,5 en 2,5 jaar gebeurd. Toen ik haar kocht kende ze longeerwerk, hoofdstel en zadel. Echter kon de toenmalige eigenaresse alleen dichterbij dan 2 m afstand komen.
Ik kon haar longeren en dat was al veel in vergelijking tot andere potentiële kopers. Ermee lopen ging ook nog, poetsen ed was een brug tever.
Vaststaan was drama, halster wisselen idem.
Nu werken er bewust verschillende mensen mee op de grond, halster kan door de juiste mensen gewisseld worden. Lopen, grondwerken, poetsen en longeren idem.
Wat er precies gebeurd is weet ik niet maar inmiddels pik ik signalen ver van te voren op. Voor een vlucht sessie gaat mevrouw eerst op slot. Sluit zich af en staat letterlijk vast.
In onze tijd heb ik 2 ongelukken gehad met haar, 1 door mijn eigen ondoordachte actie, de ander door stupiditeit van anderen.
Een voormalig stal eigenaar mist een duim door een paniek actie.
Robijntjah schreef:Ik kon haar longeren en dat was al veel in vergelijking tot andere potentiële kopers. Ermee lopen ging ook nog, poetsen ed was een brug tever.
Vaststaan was drama, halster wisselen idem.
Robijntjah schreef:Ik had haar al een tijd op stal staan voor de koop officieel werd
Robijntjah schreef:Ik had haar al een tijd op stal staan voor de koop officieel werd
Robijntjah schreef:Mijn houding is al een groot aandachtspunt, evenals wat horizontaler gaan lopen van mo. Daarvoor zijn nu de randvoorwaarden gelegd: eraan kunnen komen.
Ik heb net een mylerbitje meegenomen om eens te proberen, wellicht krijgen we de verbinding iets makkelijker voor elkaar.
Robijntjah schreef:Zie daarover mijn uitleg op de vorige pagina.
Ik weet niet of jullie denken dat ik mijn hele leven en alle problemen waar ik tegenaan ben gelopen uitgebreid op Bokt heb besproken, dat is niet zo![]()
Ze is nog steeds braaf, ze heeft ook niet altijd paniek aanvallen.