Eten vond ik erg goed, zowel ontbijt, lunch & diner. Veel verschillende dingen gehad en genoeg keuze. Ik lust niet erg veel maar ik heb alle dagen lekker en genoeg gegeten!
de eerste dag hadden wij kip wat echt niet gaar was, alleen de kok bleef maar beweren dat het zo roze hoorde. nou heb ik ook niet zo veel verstand van koken maar ik weet wel dat kip echt niet roze hoort te zijn! en ook de volwassenen zijden dat je het beter niet op kon eten. maar voor de rest was het echt super! veel keuze in ontbijt en lunch, alles lekker vers, en ook het diner was verder erg goed te eten!
Het eten was op zich prima te doen. Alleen geen toetje ofzo na.. buiten de maaltijden om was er weinig eten te krijgen. Bovendien was dat er prijzig, net als het drinken. Ik neem dit jaar dan ook zeker meer eten en drinken voor mezelf mee! ik ben vorig jaar naar een supermarkt in de buurt gefietst om wat extra drinken, lekkers en tussendoortjes te halen. Ook prima te doen, maar dan moet je wel een fiets zien te lenen. Je hebt op je hotelkamer de ruimte om eigen eten en drinken te bewaren, alleen geen koelkast.( maar wel donkere, koele kastjes)
Ik heb al even op de website gekeken en ben wel geinteresseerd alleen twijfel ik of dit wel wat voor mij is want ik ben echt een beginner en is B-sportief toch niet wat te moeilijk voor me dan? Mijn vraag is dus: is het ook geschikt voor echt een beginnende ruiter? Dank jullie wel!
iEmmaaa
Geplaatst: 23-03-15 22:56
Zoefferd schreef:
Als ik altijd weg naar een ponykamp/instructieweek ging nam ik altijd een pak stroopwafels mee en een grote fles met water haha.
Ik denk dat ik ook met heel wat meer aan kom zetten
Als ik op (paarden) kamp/instructieweek ga neem ik veel voedsel mee. Ff geen paardenkamp maar toen ik naar Berlijn ging met school was dit mijn voedselvoorraad: 1 zak suikerstaafjes 3 zakken kersen van harino 1 zak snoep mengsel (dus kleine zakjes met gummybeertjes ect) Pot kauwgom Veel chips In Berlijn had ik 1 grote vles cola gekocht en nog meer eten :p En naar Schiermonnikoog dit jaar had ik ook zo iets mee maar dat werd afgepakt door de leraren was volkomen belachelijk ofzo Ruiterkamp 2014 boschhoeve had ik nie heel veel mee maar genoeg
Voor de mensen die vragen hadden over het eten: ik vond het eten erg goed! Elke ochtend ontbijt met veel keuze aan beleg en verschillende soorten brood. Altijd een mand met fruit (appels/bananen/mandarijnen) en thee/koffie/melk/sap.
Bij de lunch elke dag iets warms! Een dag lunch gehad met frikandel/kroket op brood. De rest weet ik zo even niet meer maar ik vond het erg goed. Ook hier weer mogelijkheid om fruit te pakken.
Het avondeten was ook goed en lekker. Nasi/pasta/frietjes met vlees. Elke dag iets anders. Ook met vegetariërs werd veel rekening gehouden evenals met allergieën. Er waren altijd alternatieven en hier was ook genoeg van aanwezig. Wij zouden ook een avond gaan bbqen maar helaas ging dat niet door ivm het weer.
Ik ben geen alleseter maar heb echt niks te klagen gehad de hele week
Ik had zelf voldoende lekkers meegenomen voor 's avonds en tussendoor (koekjes/snoep) en een fles limonade om een flesje mee te vullen. Overdag kon je ook limonade pakken in de kantine bij de stallen. Ik vind overigens niet dat je van een instructieweek kan verwachten dat je alle tussendoortjes ook krijgt zoals bijv. zakken chips 's avonds? Ik had daar dus zelf al voor gezorgd
Bij ons kon je gewoon ranja, warme choco, koffie, thee en cup a soup halen.
Oh was er vergeten bij te zetten, gewoon gratis in de kantine.
DaisyHope
Geplaatst: 27-03-15 15:42
Hoi Allemaal, ik ben ook aan het twijfelen om me in te schrijven. Lijkt mij erg leuk maar mijn paardenkind is herstellende van een peesblessure. We zijn al flink aan het opbouwen en zitten nu met rijden al in stap, draf en wat galop werk. Ik ben bang dat de 2x les per dag iets teveel van het goede is, kan ik ook een les overslaan?
Als ik ga is mijn eerste keus week 33 voor de B sportief, en ik ben zelf 24 jaar.
Groetjes, Daisy
[Edit] heb ook al een mail gestuurd met mijn vraag