Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heksje.
Fijn.

britje1997 schreef:Willem 38,7
Rosa 38,1
Ilayla 38
Willem heeft vandaag uitgevonden dat hij me kan trappen! En wat stond hij dan trots te kijken.... hij mocht vandaag ook weer in de bak spelen met de hele hengstengroep en wat was het ijs eng!! In het begin durfde hij amper te lopen maar toen hij door had dat het niks deed was het heel erg leuk. Het abces is nog steeds open en er komt nog steeds viezigheid uit.
Rosa is heel erg aan de diarree en haar staart em achterbenen zijn al zwart van de poep. Vandaag mochg zij met haar eigen kudde in de bak te spelen. Normaal stuitert ze dan de hele bak door en gaat racen bokken enz. Maar nu was ze niet vooruit te branden en stond ze boos in een hoekje te kijken.
Ilayla heeft de tijd van haar leven gehad in de bak!! Lekker veel bokken en rennen wat was ze toch blij en wat is het toch geweldig om te zien dat ze zich goed voelt.
Er is weer een nieuwe pony met droesverschijnselen maar we verwachten dat die er snel vanaf komt aangezien hij het al eens heeft gehad.
Vanaf vandaag heb ik me kleine prinsje alweer 3 maanden!! Het liijkt net een week geleden dat ik me kerngezonde kleine hummeltje heb opgehaald
sterkte
. Dikke knuf Caitlin_K schreef:Omdat de zieke pony's al in contact zijn geweest met de kudde. We hebben nu een kudde van 9, waaronder mijn Ilayla, Coco en Dante en Brittany der pony Rosa. Dan hebben we daar nog een merrie met koorts, en nog eentje met snotneus en koorts gehad. Allemaal in contact met elkaar geweest. Dus nu is het eerder, ze krijgen het wel, of ze krijgen het niet. Daarbij, hebben de meeste van de kudde het al gehad.
Caitlin_K schreef:Caitlin_K schreef:Omdat de zieke pony's al in contact zijn geweest met de kudde. We hebben nu een kudde van 9, waaronder mijn Ilayla, Coco en Dante en Brittany der pony Rosa. Dan hebben we daar nog een merrie met koorts, en nog eentje met snotneus en koorts gehad. Allemaal in contact met elkaar geweest. Dus nu is het eerder, ze krijgen het wel, of ze krijgen het niet. Daarbij, hebben de meeste van de kudde het al gehad.