Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lordino schreef:Ik weet bijna zeker dat jij dit leuk gaat vinden Shirley!Ik denk dat het inschrijfsysteem dit jaar ook wel beter gaat verlopen. Je moet wel meteen betalen via iDeal dus daar moet je wel even rekening mee houden.
Cabelz schreef:Ik was de hele tijd van plan om weer net als vorig jaar naar week 5 te gaan maar zo te horen valt die net in de laatste week van mijn examen jaar. Ga nog even kijken of we echt niet eerder stoppen maar vrees al van nietDaarom zit ik nu te denken om naar week 6B (allround paarden) te gaan omdat dit nu niet meer t/m 20 is. Nou ben ik 21 en twee jaar geleden wel naar die week gegaan maar vraag me nu af of er meer mensen van boven de 20 naar deze week gaan? Vooral omdat het nog steeds gedeeltelijk pony/paarden is vrees ik een beetje dat ik de oudste ben als ik me voor deze week opgeef
Titineee schreef:Lordino schreef:Ik weet bijna zeker dat jij dit leuk gaat vinden Shirley!Ik denk dat het inschrijfsysteem dit jaar ook wel beter gaat verlopen. Je moet wel meteen betalen via iDeal dus daar moet je wel even rekening mee houden.
Volgens mij klopt dat niet hoor.
Ik lees dit op de website: Betalen
Vanaf 24 februari 2015 kun je de factuur verwachten. Na betaling is de inschrijving pas definitief. Wanneer de factuur niet binnen de gestelde termijn betaald is, zal de deelnemer uitgeschreven worden.
Lordino schreef:Ik ga ook drie dagen, weet alleen nog niet wanneerMandy ik zat vorig jaar bij jou in de lesgroep geloof ik. Neem je Gass weer mee?
billy3105 schreef:Ik kan nu waarschijnlijk toch welik ga dan de allround 3daagse paarden
Maar het ligt er aan hoe mijn energie verloopt![]()
Wat doe je allemaal hierbij?
Klopt het dat het 9 feb inschrijven is?
Misschien een apart topic voor de 3daagse mensen? Zodat anderen mensen makkelijk die info kunnen vinden?