Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ketly schreef:Op wat voor paard?
Frans ras, oorspronkelijk kruising Fjord x Anglo-Arabier
Isabelkleurig.
Hopelijk heeft iemand hen op de foto! _Jolien_ schreef:Leuk. Welke fotografen waren er allemaal?
Amanda en magda. Maar ook ene doede tuinstra oid (weet iemand de site) en iemand van regio appelscha dacht ik? Waren er nog meer fotografen?
Ik ben meteen 1e shot bij tv Drenthe in beeld..
nobje schreef:_Jolien_ schreef:Leuk. Welke fotografen waren er allemaal?
Amanda en magda. Maar ook ene doede tuinstra oid (weet iemand de site) en iemand van regio appelscha dacht ik? Waren er nog meer fotografen?
Ik ben meteen 1e shot bij tv Drenthe in beeld..
Hoi...
ik weet in ieder geval dat Amanda Melchior er stond, link naar haar site is http://www.amandamelchior.nl/
En ik denk dat zij ook wel weet wie er nog meer stonden om foto's te maken.
Ik ben ook erg benieuwd naar hun foto's
snowdon schreef:Vernon, zit jij niet hier tussen?
http://s574.photobucket.com/user/gerda6 ... sort=3&o=1
Magda, op die allerlaatste foto van jou ben ik er net naast denk ik, ik was mee met die valk op die foto.
Snorremans, volgens mij reed jij tegelijk met ons weg, samen met een fries en een fuchs?
knooopje schreef:Wij hebben het helaas gemist vandaag!
We waren onderweg..maar helaas kregen we een ongeluk.de paarden zijn er gelukkig goed vanaf gekomen! Op wat schaaf wondjes en stijf en beurs na dan.
De trailer is volledig kapot.
Gelukkig was er een aardige meneer wiens dochter mee reed op de kaleduinen die mij en mijn paard weer thuis heeft gebracht! Het andere paard is Door vrienden naar huis gebracht. De schrik zit er goed in en we hebben een engel op onze schouders gehad!
Volgend jaar maar weer proberen!
knooopje schreef:Wij hebben het helaas gemist vandaag!
We waren onderweg..maar helaas kregen we een ongeluk.de paarden zijn er gelukkig goed vanaf gekomen! Op wat schaaf wondjes en stijf en beurs na dan.
De trailer is volledig kapot.
Gelukkig was er een aardige meneer wiens dochter mee reed op de kaleduinen die mij en mijn paard weer thuis heeft gebracht! Het andere paard is Door vrienden naar huis gebracht. De schrik zit er goed in en we hebben een engel op onze schouders gehad!
Volgend jaar maar weer proberen!