Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jawel, en dan genoeg nemen met wat kriebeltjes, dat is hetzelfde als hier. Is niet zo dat ze ook pas genoegen nemen met dat hele verhaal van 20 blz, of wel ?Citaat:Jawel, ik iig wel! Maar dan nog........
Jij gaat later toch ook niet aan je kindje van ruim 5 maanden vragen of die een verhaal van 20 bladzijdes wil schrijven, of wel soms?
Kabayo schreef:Ik zie eigenlijks niks positiefs aan het veulen met zadel. Laat m toch lekker lopen en spelen , dit werk is voor later. Je vraagt toch ook niet aan n baby om een verhaal te schrijven?
leuke bonte ,ziet er goed uit , ga zo door
Kabayo schreef:Dan vind je t maar brutaal.. sorry maar ik vind t dom , en dat mensen t zelfs nog goed vinden. Ik zeg dat t me niks verbazen zoumaar ga zo door , beleer al julliebpaarden maar mooi voor 1 jaar , helemaal top , jullie zullen helemaal blij zijn met renpaarden denk ik , die koersen al met 2 jaar
Kabayo schreef:Dan vind je t maar brutaal.. sorry maar ik vind t dom , en dat mensen t zelfs nog goed vinden. Ik zeg dat t me niks verbazen zoumaar ga zo door , beleer al julliebpaarden maar mooi voor 1 jaar , helemaal top , jullie zullen helemaal blij zijn met renpaarden denk ik , die koersen al met 2 jaar

liesenlizzy schreef:Zoo dat gaat hard. Was niet mijn bedoeling om elkaar zo in de haren te laten vliegen/te gaan ja maaren/of negatief naar elkaar te laten worden.
Mochten mensen niet alles gelezen hebben, wat ik tussendoor gepost heb, staat er rechtsboven in dit bericht in het oranje: 'door de topicstarter'. Klik daar even op en dan kun je MIJN berichten achter elkaar aan lezen, waardoor je waarschijnlijk al een veel beter inzicht krijgt van wat IK gezegd heb en niet wat een ANDER gezegd heeft. Voorkomt een hoop verwarring
Mocht je daarna toch nog vragen hebben (of tips, want die zijn uiteraard welkom), zie ik die wel verschijnen in dit topic of via PB.
Daarbij wil ik vragen om gewoon ontopic te blijven, elkaar in elkaars waarde te laten, iedereen mag een mening hebben, maar dram deze niet door. Scheelt een hoop ergernis van alle kanten.
Als bovenstaande niet opgevolgd gaat worden, houdt het op en laat ik dit topic sluiten. Mijn intentie was niet om er een reltopic van te maken, in tegendeel. Dus: houd elkaar in elkaars waarde en tel tot 10 (of voor mijn part tot 100)![]()
Is een algemeen bericht naar iedereen, omdat de discussie weer oprakelt en er alleen maar meningen over en weer gaan, zonder dat dit een toevoeging heeft