In 1 middagje 2 pony's "zadelmak" maken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: In 1 middagje 2 pony's "zadelmak" maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:54

Ik ben niet zo creatief :')

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:56

Weet je.... Laat maar... Niemand die me serieus neemt in mijn ogen! ja eentje voor de rest ook niemand!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:57

Je lijkt me n beetje koekkoek als je zoiets bedenkt , zal me niks verbazen als ze echt nog n rondje gedaan heeft

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:58

Citaat:
Jawel, ik iig wel! Maar dan nog........
Jij gaat later toch ook niet aan je kindje van ruim 5 maanden vragen of die een verhaal van 20 bladzijdes wil schrijven, of wel soms?
Jawel, en dan genoeg nemen met wat kriebeltjes, dat is hetzelfde als hier. Is niet zo dat ze ook pas genoegen nemen met dat hele verhaal van 20 blz, of wel ?
Het is niet zo dat ze er al op heeft gereden ofzo zoals dat andere topic.

Sommige mensen vind ik hier wat te serieus zijn in opzicht van paarden, want owe als er maar een zadel op een jaarling ligt..
zie niet veel verschil tussen zadel of alleen dekje eigenlijk behalve gewicht
Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 04-07-14 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:58

Oké, dat is conclusies trekken waar je niks vanaf weet en daar gaat Bokt vaak de fout in, niet doen. Als ze sowieso een veulen al zo heeft opgevoed dat hij zo blijft staan zal ze echt wel weten waar ze mee bezig is.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:00

die bonte is een leuk paardje!
en wat is er nou erg om een veulen ongeveer 10 minuten opgezadelt te laten staan met een licht zadeltje?
is toch gewoon wenning aan "enge dingen" en dus gewoon een soort van schriktraining?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:00

Tis geen jaarling maar m veulen

ik trek geen conclusies maar t zou me in ieder geval niks verbazen

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:14

Kabayo schreef:
Ik zie eigenlijks niks positiefs aan het veulen met zadel. Laat m toch lekker lopen en spelen , dit werk is voor later. Je vraagt toch ook niet aan n baby om een verhaal te schrijven?

leuke bonte ,ziet er goed uit , ga zo door ;)

Werk?! _O-

Ze heeft dat veulen er spelenderwijs even een zadel opgelecht :')
Zoals eerder al gezegd werd in dit topic; als er foto's van veulentjes met zwembandjes om geplaatst worden is het allemaal oh zo schattig maar als er voor de grap een zadel opgelegd word is het meteen werk?

Waar gaat dit heen :')

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:16

Kabayo schreef:
Je lijkt me n beetje koekkoek als je zoiets bedenkt , zal me niks verbazen als ze echt nog n rondje gedaan heeft

En dit vind ik heel brutaal.
Waar haal je ingodsnaam zo'n beschuldiging vandaan?

demy1911

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:19

Laat der gewoon, er komen allemaal veelste serieuse reacties binnen! Ts echt super leuke paardjes! :)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:19

Dan vind je t maar brutaal.. sorry maar ik vind t dom , en dat mensen t zelfs nog goed vinden. Ik zeg dat t me niks verbazen zou ;) maar ga zo door , beleer al julliebpaarden maar mooi voor 1 jaar , helemaal top , jullie zullen helemaal blij zijn met renpaarden denk ik , die koersen al met 2 jaar

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:23

Kabayo schreef:
Dan vind je t maar brutaal.. sorry maar ik vind t dom , en dat mensen t zelfs nog goed vinden. Ik zeg dat t me niks verbazen zou ;) maar ga zo door , beleer al julliebpaarden maar mooi voor 1 jaar , helemaal top , jullie zullen helemaal blij zijn met renpaarden denk ik , die koersen al met 2 jaar

De dingen die jij nu opnoemt zegt eigenlijk al genoeg over jou :)
Als je alleen maar dit soort dingen kunt uitkramen lijkt het me beter dat je iets anders zoekt waar je je frustraties in kwijt kan in plaats van iedereen van van alles en nog wat te beschuldigen :Y)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:24

Kabayo schreef:

Beleren??

Beleren is wel heel iets anders dan een veulen spelenderwijs een dekje of een zadel opleggen...
Als je dit beleren noemt is het wel duidelijk waar de onzin die je uitkraamt vandaan komt... :')
Je hebt er duidelijk geen verstand van :+

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:24

Nou sorry hoor maar er is al een paar keer gevraagd of er niet eens op gehouden kan worden over dat thema :o En ze beleerd geen veulens :+ het was gewoon voor de lol, 10 minuten een zadel op de rug, krijgt het diertje echt niets van.........

Leuke foto´s TS en veel plezier met je paardjes *\o/*

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:25

Ben blij dat ik de mijne pas heb beleerd op haar 4de , zonder zadel.. en rijd nu met succes m1. Waarom haast hebben..

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:26

Fijn voor je, en als je dan goed leest lees je dat ook de TS rustig aan doet :P

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:26

Kabayo schreef:
Ben blij dat ik de mijne pas heb beleerd op haar 4de , zonder zadel.. en rijd nu met succes m1. Waarom haast hebben..

Zoals nu al meerdere keren gezegd is, dat jij dit beleren noemt zegt al genoeg over jou +:)+

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:29

Hardstikke fijn dat je mij nu 100% kent :)

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 18:35

liesenlizzy schreef:
Zoo dat gaat hard. Was niet mijn bedoeling om elkaar zo in de haren te laten vliegen/te gaan ja maaren/of negatief naar elkaar te laten worden.

Mochten mensen niet alles gelezen hebben, wat ik tussendoor gepost heb, staat er rechtsboven in dit bericht in het oranje: 'door de topicstarter'. Klik daar even op en dan kun je MIJN berichten achter elkaar aan lezen, waardoor je waarschijnlijk al een veel beter inzicht krijgt van wat IK gezegd heb en niet wat een ANDER gezegd heeft. Voorkomt een hoop verwarring ;)
Mocht je daarna toch nog vragen hebben (of tips, want die zijn uiteraard welkom), zie ik die wel verschijnen in dit topic of via PB.

Daarbij wil ik vragen om gewoon ontopic te blijven, elkaar in elkaars waarde te laten, iedereen mag een mening hebben, maar dram deze niet door. Scheelt een hoop ergernis van alle kanten.

Als bovenstaande niet opgevolgd gaat worden, houdt het op en laat ik dit topic sluiten. Mijn intentie was niet om er een reltopic van te maken, in tegendeel. Dus: houd elkaar in elkaars waarde en tel tot 10 (of voor mijn part tot 100) ;) :)

Ik quote mezelf nog maar eens, voor het geval er overheen gelezen is :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:37

Sorry dat ik dit keer meedeed in de discussie, normaal kan ik mezelf bedwingen en weer terug onder de meelees-steen kruipen :')

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 18:39

Geeft niet, trek het je niet persoonlijk aan :) Is een algemeen bericht naar iedereen, omdat de discussie weer oprakelt en er alleen maar meningen over en weer gaan, zonder dat dit een toevoeging heeft :)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:44

Normaal reageer ik ook niet op 'foute topics' of 'zielige topics' maar dit gaat me tever...

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:47

Ha TS vind het er hartstikke vriendelijk uitzien. Lekker met een halster beleren en rustig opbouwen, top! Fijn dat de bonte het zo makkelijk oppikt, hoewel vaak na het zitten de problemen kunnen komen.

en na 11 pagina's verder nog dezelfde discussie te moeten lezen, sorrie hoor, naar bokt mist echt humor

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 18:48

Kabayo: kun je dan ook uitleggen waarom een zadel niet op een veulen gelegd kan worden en andere attributen wel?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:49

Kabayo schreef:
Normaal reageer ik ook niet op 'foute topics' of 'zielige topics' maar dit gaat me tever...

Ze zit er niet op ze legt spelende wijs een heel licht zadel er op, wat is daar nou erg aan, dit is geeneens beleren, dit is laten wennen aan "vreemde voorwerpen"