Zo, nu ik mijn toetsenbord weer droog heb kan ik eindelijk reactie geven. Wat een ongelofelijke foto's. Niet normaal meer. Je zou inderdaad denken dat deze 2 een jarenlange band hebben en elkaar door en door kennen. Maar dat is dus niet zo. Wat een geweldig paard dat hij een vreemde zo bij zich laat liggen. En wat een voetballer. Voor hem is er nog hoop dat als je hem als vriend/man hebt dat hij ook gaat rijden. Ik mis zwaar de like knop hier, daarom maar zo:
Één woord: WAUW! Wat een intense foto's zijn dat geworden. Het valt me op dat er veel wederzijds respect uitstraalt op de foto's. Ontzettend knap in beeld gebracht.
Foto 1 en 10 zijn echt onwijs gaaf! Heel mooi vast gelegd en ja... toch wel leuke onderwerpen om naar te kijken
Talida
Geplaatst: 14-05-14 15:01
Wanneer komt de kalender uit?
eefjepeefje
Geplaatst: 14-05-14 15:02
Waaaaaauw, echt prachtig!! Je zou niet zeggen dat die oud-voetballer niks met paarden heeft
hanny_jelke
Geplaatst: 14-05-14 15:17
ongelovelijk, werkelijk die man niks met paarden, nog nooit 1 aan geraakt. als ik deze foto's zie, en dat verhaal had er niet bij gestaan hebben. had ik echt geloofd dat ze elkaar al jaren kennen en dat ze een enorme sterke band hebben. iemand die niks met paardenn heeft, hoe daper is het dan, zo tegen de voor benen van een paard aan te zitten. prahtige foto reportage. en foto 5 doet het hem voor mij, ik moest meteen lachen toen ik hem zag. the big smile on his face, he loved it
Asselruiter
Geplaatst: 14-05-14 15:18
Ik zag ze al voorbijkomen op FB, ze zijn echt prachtig! Super gedaan!