Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bonique schreef:Als ik ga, zou ik ook voor de L+ week gaan. Qua data zou mij week 25 super goed passen. Week 27 zou ook nog passen maar de weken in juli en augustus gaan 'm echt niet worden. Dan zit ik op mijn werk vast omdat mijn collega's met kinderen dan allemaal vakantie hebben.
NikkiLoves schreef:Weten jullie of er ook stallen zijn met een luikje naar buiten? Want mijn pony is allergisch voor stof.
Klasien schreef:Ja het niveau van ons groepje was laag. Er zat iemand bij die nog maar een jaar reed, die had veel aandacht nodig. Ook was de manier van les geven niet mijn manier (hoog tempo rijden past niet bij ons).

) _Alarm_wlkp schreef:Ik zat op niveau maar mijn paard niet
Maar heb geen probleem ondervonden.
Wel met 1 instructeur niet overeenkomen en mijn paard lief voor geen meter...
Toen heb ik op mezelf in de binnenbak gereden.
.My_Chimanga schreef:Ik geloof dat ze dit keer het niveau ook anders in gaan delen. Mensen moeten zelf t niveau een beetje aangeven bij het inschrijven en dan zijn er toch heel wat mensen die een B of L niveau heeeeel anders inschatten dan anderen
Dan zijn er ook veel ruiters die zelf heel fanatiek zijn en veel willen/kunnen leren maar een redelijk onervaren paard mee hebben. Die leren toch ook weer heel anders dan ruiters die zelf geen ervaring hebben maar een wat meer ervaren paard mee hebben... Die kunnen eigenlijk moeilijk in de zelfde groep. (Tenminste, dat ondervond ik wel... Merrie is soms nogal moeilijk en heel groen met andere paarden en dan is het toch wel heeeeel fijn als de rest daar een beetje op kan "anticiperen".... ging bij ons ook niet altijd goed geloof ik)
_Alarm_wlkp schreef:Ja ik had het gevraagd en was in orde.
Nadien liep mijn merrie terug beter.
Als een instructeur ons niet ligt ga ik ook niets forceren.
Was dus blij dat dat kon!
.
Ik dacht al, dat zou wel zonde zijn!
Klasien schreef:In onze week werdt door de instructeurs bepaald wie te paard mocht en wie niet. Ook waren er een aantal die wel te paard mochten, maar die zelf liever met de kar mee gingen.
Met de kar mee was enorm leuk!