Tessa_93 schreef:Wat gaaf !! Als je een foto maakt maak er dan ook meteen even 1 van Rebel, ben benieuwd hoe hij nu is Die staat een paar bladzijdes terug
Echt een knapperd! Zo te zien gaat dat helemaal goed komen bij jullie, voelt hij zich al een heel eind thuis.
darwin schreef:Tessa_93 schreef:Wat gaaf !! Als je een foto maakt maak er dan ook meteen even 1 van Rebel, ben benieuwd hoe hij nu is Die staat een paar bladzijdes terug Oh ik had niet alles gelezen, sorry Ze zijn echt supergaaf !!!
A_nita schreef:Hij is gaaf Esther!Heeft hij een goede reis gehad?Ja ik denk het wel, hij kwam tenminste nog fris van de vrachtwagen af.Ja hij is echt zo stoer !!
Kan het zijn dat ik hem op de royal welsh heb gezien? Ik vind het ieder geval een super gaaf dier en ben stik jaloers op je haha
Hij is zo gaaf.Ik heb al jaren in mijn hoofd als ik ooit deze paardjes niet meer heb, en ik wil weer een paard, dit een Welsh cob moet worden.Maar hopelijk kan ik voor nu nog heel lang genieten van mijn kanjers
Hehe, daar is ie dan! Wat is ie gaaf. En hij ziet er prachtig uit ondanks het 'opgedroogde zweet' wat nergens te zien is.